וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורם לוי ונבו כרמי ישפטו בתחרות אריה הזהב בקאן

אמילי גרינצווייג

28.2.2011 / 16:20

סמנכ"ל הקריאטיב של באומן בר ריבנאי וסמנכ"ל המדיה ביהושע TBWA ישפטו בתחרות בקטגוריות Direct ומדיה. לוי: "זהו כבוד גדול"

שני פירסומאים ישראלים ישפטו בתחרות אריה הזהב המתקיים במסגרת פסטיבל 'קאן'. יורם לוי, סמנכ"ל הקריאטיב של באומן בר ריבנאי בשנתיים האחרונות מונה לשופט בקטגורית Direct, ונבו כרמי, סמנכ"ל מדיה ושותף ביהושע TBWA, ישפוט בקטגורית המדיה.

יורם לוי מסר: "זהו כבוד גדול להיות שופט בפסטיבל קאן. במשך שנים רבות אני מגיע לפסטיבל בכדי ללמוד, להתחדד ולחוות את חגיגת הפרסום הגדולה בעולם. יהיה מרתק לחוות את האירוע מנקודת מבט של שופט". נבו כרמי מסר: "להימנות עם צוות השופטים בפסטיבל קאן היוקרתי זו זכות גדולה, ואדאג למלא שליחות זו בכבוד. הערכתי נתונה לאלו שסייעו בבחירתי לכך".



אחיה פריד, הסמנכ"ל המסחרי של קבוצת הארץ, המייצגת את פסטיבל אריה הזהב בישראל, בירך את השניים: "פסטיבל קאן הינו האירוע המשמעותי והחשוב ביותר בזירת הפרסום הבינלאומית. קבוצת הארץ גאה לייצג את הפסטיבל בארץ, ושמחה על החלטת הפסטיבל לקבל את המלצתה ולבחור בשניים. אנו מברכים את יורם ונבו. אנו בטוחים שהם ייצגו את ענף הפרסום הישראלי בכבוד, ויתרמו לשיפוט בתחרות מניסיונם העשיר".

תחרות אריה הזהב, מתקיימת במסגרת פסטיבל קאן אשר מהווה את הכינוס השנתי העולמי של קהילת הפרסום והשיווק העולמית. במסגרת הפסטיבל מתחרות עבודות מכלל משרדי הפרסום בעולם במגוון קטגוריות בתחומי טלוויזיה, פרינט, ותחומי שיווק ומדיה נוספים. כנציגת התחרות בישראל, קבוצת הארץ מגישה לתחרות את עבודות משרדי הפרסום הזוכים בתחרות הקריאייטיב בפרינט הישראלית, דג הזהב, אשר נערכת זו השנה ה-17.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully