וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוממה 1.0

אמילי גרינצווייג

1.3.2011 / 12:31

אתר רשות השידור החדש הושק היום במתכונת ראשונית ונסיונית. באתר ניתן יהיה לצפות ולהאזין לתכני ערוץ 1 ותחנות הרדיו של קול ישראל

רשות השידור השיקה היום את אתר האינטרנט החדש שלה בגרסה ראשונית ונסיונית. האתר מכיל תכני וידאו ואודיו של תכניות רשות השידור בטלוויזיה וברדיו, ומהווה צעד ראשון בתוכנית מקיפה להפיכת האינטרנט למדיום משמעותי ברשות ובדרך להגברת פעילותה של רשות השידור במדיה החדשה, בהתאם למדיניות שהתווה יו"ר רשות השידור ד"ר אמיר גילת, עם כניסתו לתפקיד.

האתר תוכנן ונבנה על ידי אגף מערכות מידע של רשות השידור, בראשותו של משה לב בשיתוף עם חברת CASTUP בטכנולוגיות אשר נועדו לשפר את חווית המשתמשים, תוך שימת דגש על איכות השידור באתר.

באתר ניתן לצפות בשידורים חיים ומוקלטים של תכניות טלוויזיה יומיות ולהאזין לשמונה רשתות הרדיו של קול ישראל. החומר הטלוויזיוני אורגן בספריות על פי תחומי עניין. הגולש באתר יוכל להרכיב לעצמו רשימת שידור אישית המאפשרת לצפות ו/או להאזין לתכנים המעניינים אותו.

ד"ר אמיר גילת, יו"ר רשות השידור: "הגברת פעילות רשות השידור בעולם המדיה החדשה מהווה נדבך נוסף במיצוב רשות השידור כגוף התקשורת הגדול בישראל הכולל שני ערוצי טלוויזיה ושמונה תחנות רדיו. בכוונתי למנף את היתרון הזה ולהפוך את רשות השידור לגוף משמעותי בישראל, ואף בעולם. למדיה החדשה תהיה תרומה חשובה בהשגת יעד זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully