וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש השיווק של פברואר- שי חגואל מעלית שטראוס

אמילי גרינצווייג

1.3.2011 / 13:42

חגואל נבחר על ידי איגוד השיווק הישראלי בזכות מהלך השקת אצבעות שוקולד פרה שעם השקתן הפכו למובילי שוק עם מכירות של 8.5 מיליון שקל

שי חגואל, מנהל שיווק עלית שוקולד בפלות ובונבוניירות בקבוצת שטראוס נבחר ע"י ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של חודש פברואר בזכות מהלך השקת אצבעות שוקולד פרה.

בנימוק לבחירה נמסר: "המותג עלית, ושוקולד פרה בפרט, התרחק במהלך השנים מליבם של הילדים למרות היותו 'מותג מורשת' ישראלי מוכר. מטרת המהלך הייתה להחזיר את אהדת הילדים למותג ולשוקולד שמציעה עלית, באמצעות שוקולד פרה. החל מסוף שנת 2009 הוביל חגואל מהלך כולל, שהחזיר את לב הילדים אל המותג שוקולד פרה באמצעות הרחבה מותגית רלוונטית עם חשיבה מחוץ לקופסא".

עם השקתן הפכו אצבעות שוקולד פרה למובילי שוק עם מכירות של 8.5 מיליון שקל בשלושת החודשים הראשונים – המהלך הגדיל את הקטגוריה כולה ב- 145 אחוז. שטראוס חדרה לקטגוריה שקינדר משלה בה ללא מצרים, ושלעלית לא הייתה בה כל דריסת רגל.
שוק אצבעות השוקולד צמח מכ-24 מיליון שקל לכ-44 מיליון שקל בין החודשים נובמבר 2009 לספטמבר 2010. צמיחה של כ-20 מיליון שקל, שמהווה גידול בן כ-83%.

השקת האצבעות שינתה את פני הקטגוריה והפכה את אצבעות שוקולד פרה למוביל שוק בין לילה, כאשר מותג העל, שוקולד פרה, הפך ממותג כמעט בלתי קיים בעולם הילדים למותג המחזיק כ-20% ממנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully