וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר סיום ההתקשרות עם שלמור: גם ראובני-פרידן נפרד מפרטנר

אמילי גרינצווייג

1.3.2011 / 17:28

המשרדים המתמודדים על התקציב של המותג יהושע TBWA, גליקמן-נטלר-סמסונוב, (המטפל כיום בתקציב מירס) גלר-נסיס-פובליסיס, JWT ישראל וברוקנר-נטע-יער

מערך הפרסום של פרטנר עובר שוב שינוי משמעותי: לאחר שסיימה פרטנר את ההתקשרות עם משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, בתום 12 שנה של עבודה משותפת, הגיע תורו של ראובני-פרידן, המלווה גם הוא את החברה באותן שנים, מאז הקמתה למעשה.

במקרה של ראובני-פרידן היו אלה ראשי החברה אודי פרידן ומשה ראובני שהחליטו שהגיעו מים עד נפש. הסיבות מגוונות וביניהן החלפת מנכ"ל והגעתו של יעקב גלברד, וחזרתו של סמנכ"ל השיווק יעקב קדמי לתפקיד. קדמי הביא עימו שיטות עבודה חדשות: ראשית, הוא הכניס למערך הפרסום של החברה משרד שלישי, תל אביב מוסקווה, שעד אז טיפל רק בנתח המגזרי של המותג, ולא בקמפיינים הכללים. ב-2010 העדיף קדמי להפנות נתח של 38% מתקציב פרסום שנתי של כ-20 מיליון דולר משלמור-אבנון-עמיחי למשרד הפרסום המגזרי תל אביב מוסקווה. בת זוגו של קדמי, טל קניסבוק, היא יועצת של תל אביב מוסקווה, אך בפרטנר דוחים לחלוטין את הקשר בין הדברים. ראובני-פרידן המשיך במקביל לטפל בחלקו בתקציב.

שנית, קדמי הפעיל למשך פרק זמן ארוך למדי שיטת עבודה במסגרתה כל משרד מהשלושה שרצה לטפל בקמפיין הבא של המותג התבקש להשתתף במכרז פנימי, מה שייצר מתחים רבים בתוך מערך הפרסום של החברה.

בראובני-פרידן ראו את האופן שבו סולק שלמור ממערך הפרסום, לצד הגידול ההולך וממשיך בתקציבים שמועברים לתל אביב מוסקווה, והחליטו לחתוך הם את החבל, לפני שתחתוך אותו פרטנר.

במקביל החלה פרטנר לנהל מכרז על תקציב הפרסום שלה, כשהיא מחפשת משרד שיקח את מקומו של שלמור. כעת היא תבחר שניים חדשים, שיצטרפו לתל אביב מוסקווה שעיגן עצמו כמשרד המרכזי של החברה לעת עתה. מפרטנר נמסר כי המשרדים המשתתפים במכרז הם יהושע TBWA, גליקמן-נטלר-סמסונוב, (המטפל כיום בתקציב מירס) גלר-נסיס-פובליסיס, JWT ישראל וברוקנר-נטע-יער.

כמו כן נמסר מהחברה כי: "פרטנר נענתה לבקשת אנשי ראובני פרידן לסיום ההתקשרות. אנחנו מודים למשרד על הפעילות המשותפת לאורך השנים, על פריצות הדרך הפרסומיות שחוללנו יחדיו ועל המיצוב והמיתוג המוביל בישראל", אמר קדמי. ראובני פרידן ימשיכו בפעילותם עם מותג החברה עד סוף יוני.

אודי פרידן מסר: "אלו היו 12 שנה אינטנסיביות מאד, ואני מאד שמח על התרומה שלנו לפרטנר ועל הניסיון שצברנו ב-12 שנה האלה". חלקו השני של משפט התודה של פרידן מרמז על כך שמשרדו יחפש כעת נתח חלופי של אחד מתקציבי הפרסום בזירת הסלולר הקיימת והמתהווה, על רקע פתיחת השוק לשחקנים נוספים.

גם אצל פלאפון צפוי לחול שינוי מהותי בחלוקת תקציבי הפרסום. כפי שפורסם ב-TheMarker, פלאפון תרכז את כל תקציב הפרסום שלה בידי אדלר-חומסקי בעוד כבר בשבועות אלו, ותוותר על שירותיו של באומן-בר-ריבנאי שמלווה אותה שנים ארוכות. סביר להניח שהן ראשי שלמור-אבנון-עמיחי והן אנשי ראובני-פרידן ינסו לקבל חלק מתקציב פלאפון, על רקע ניסיונם בתחום התקשורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully