וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאן התארכו שידורינו

אמילי גרינצווייג

2.3.2011 / 0:35

המהדורה המרכזית של חדשות 2 נמשכה אמש לבקשת רשת עד ל-21:20, זאת על אף שלא היתה הצדקה חדשותית נראית לעין. שלישי הוא ערב השידורים החזק של ערוץ 10 המשדר את "היפה והחנון"

האם ברשת ניסו אמש להעלות את הרייטינג באופן מלאכותי? מהדורת החדשות של ערוץ 2 הוארכה אמש ב-20 דקות, לבקשת הזכיינית המשדרת בימי שלישי, זאת על מנת לשפר את נתוני הצפייה במשדריה. "הארכות של מהדורות החדשות הן כבר דבר שבשגרה. אך מדובר בהארכה הארוכה ביותר שנרשמה עד כה", אמר גורם בשוק הטלויזיה. יש לציין כי גם מהדורת החדשות של ערוץ 10 התארכה אמש בכ-10 דקות, אך פרק זמן של 20 דקות נחשב בפני עצמו לתכנית לפי כללי הוועדה למדרוג. שינוי חד פעמי בלוח השידורים טעון את אישורה של הרשות השניה, אולם לא נעשתה פנייה לרשות בנושא.

שלישי הוא ערב השידורים החזק של ערוץ 10. הריאליטי "היפה והחנון" המשודרת בערוץ בימי שלישי זוכה לנתוני צפיה גבוהים במיוחד ביחס לממוצע הצפיה של ערוץ 10 ובשבוע שעבר זכתה ל-18.2%, כאשר ברשת הושק השעשועון החדש של אברי גלעד "חכמים בריבוע" שהסתפק ב-14.2% בלבד.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, לפני כשבועיים ביצעו זכייניות ערוץ 2 רשת וקשת התאמה של לוח השידורים והאריכו את מהדורת "שש עם" עד ל"תוכנית חיסכון", זאת ככל הנראה נוכח החלטת ערוץ 10 להאריך את תכניתו של גיא פינס ששודרה החל מ-19:15. לאחר התערבות הרשות השניה נאלצו הזכייניות לשוב אל לוח המשדרים הרגיל, זאת מכיוון שלא הוכח כי ישנו צורך חדשותי להריך את מהדורת "שש עם".

מרשת ומהרשות השנייה לא התקבלה תגובה.



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully