וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענן עולם

אמילי גרינצווייג

2.3.2011 / 6:23

ענני תקשורת תפיק עבור חברת אל על סדרה של מדריכי תיירות, אשר יוקרנו בלעדית במטוסי החברה ויספקו לנוסעים מידע שיעסוק ביעד אליו הם טסים בנושאי שופינג, קולינריה ואתרים

חברת התוכן והערוצים ענני תקשורת תפיק עבור חברת אל על סדרה של מדריכים, אשר יוקרנו בלעדית במטוסי החברה ויספקו לנוסעים מידע שיעסוק ביעד אליו הם טסים. הסרטונים ישודרו בשפה העברית עם תרגום לאנגלית.

במסגרת ההסכם, תפיק ענני תקשורת לכל אחד מקווי הטיסה של אל על, שלושה סרטונים בני חמש דקות אשר יעסקו בחיי הלילה, בשופינג, בקולינריה מקומית ובאתרי תיירות בערים בהם נוחתות הטיסות. מדובר בסך של כ-120 סרטונים כאשר היעדים הראשונים שחברת אל על ביקשה להפיק עבורם מדריכים הם ניו יורק, רומא, מוסקבה, מילנו, ציריך, אמסטרדם, פריז, מדריד, לונדון ובנקוק. בשלב השני, יופקו סרטונים גם לטורונטו, לוס אנג'לס, סופיה, בוקרשט, וינה, מינכן, פרג, ברלין, ג'נבה, ברצלונה, בריסל, פרנקפורט, מומביי, יוהנסבורג, בייג'ין והונג קונג.

שרון למברגר, מנכ"ל ערוצי הלייף סטייל: "התמחותה של חברת 'ענני תקשורת' בתחום הלייף סטייל, נותנת בדיוק את המענה לפרוייקט שכזה ואנו שמחים על שיתוף הפעולה שמטרתו הוא כאמור ערך מוסף לטובת הנוסע".

מחברת אל-על נמסר: "הקרנת מדריכי יעד בטיסות ומתן טיפים רלוונטים לנוסעים מהווה מבחינתנו שירות חשוב ומשמעותי לנוסע. אנו רואים בענני תקשורת, מפעילת ערוץ הטיולים וערוצי לייף סטייל נוספים, שותף טבעי לפרוייקט חשוב ומורכב זה".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully