וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירה ברויאר חוזרת

אמילי גרינצווייג

2.3.2011 / 16:51

ברויאר תכתוב טור במגזין האופנה Fashion Forward העובר בימים אלו הכנות לקראת השקתו המחודשת ב-Mako: " נדהמתי לגלות עולם רוחש ואינסופי של עיתונות אופנה באינטרנט"

שירה ברויאר, כתבת האופנה המיתולוגית של הארץ, חוזרת לכתוב. לוואלה! ברנז'ה נודע כי ברויאר, אשר שימשה במשך 12 שנים ככתבת האופנה של "גלריה" תכתוב טור קבוע במגזין האופנה האינטרנטי Fashion Forward. המגזין, אשר הוקם לפני כשנה על ידי עפר יגר ושלי פלג, נרכש על ידי קשת ועובר בימים אלו הכנות לקראת השקתו המחודשת ב-Mako.

בשיחה עם וואלה! ברנז'ה אמרה שירה ברויאר: "במהלך השנים סירבתי להצעות לחזור ולכתוב על אופנה מכיוון שחשתי תחושת מיצוי, אך בקיץ האחרון, לאחר שהשתתפתי בפאנל בנושא עיתונות אופנה בעידן האינטרנט נדהמתי לגלות עולם רוחש ואינסופי, כאשר בעקבותיו פנו אלי עורכות האתר, עופר יגר ושלי פלג, והציעו לי להצטרף".

ברויאר תכתוב טור בשם "לצאת מהארון", שישלב את תחומי האופנה והקואוצ'ינג, בו עסקה בשנים האחרונות מאז התפטרה מעיתון הארץ לפני כחמש שנים. “החלטתי להיענות להצעה כי אני מבינה שכל מה שמעסיק אותי כבן אדם, כאשה, כאדם שחי פה, גם בתחום הבגדים, הוא רלוונטי גם לכל אישה אחרת. כמו איך אפשר לעבור את הקיץ הישאלי בכבוד, מדובר במשהו שונה משעשיתי בעבר, המדבר בעצם על היחסים עם הבגדים".

בקשת אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully