וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהרג העיתונאי טל שביט

אמילי גרינצווייג

2.3.2011 / 20:10

שביט, מבכירי כתבי הרכב, נהרג בתאונת דרכים. דני פרומנצ'מקו מבעלי המגזין אוטו: " הייתה לו תאווה ענקית לאופנועים ומכוניות, יחד עם אהבה חזקה עד קנאות לשפה העברית"

העיתונאי טל שביט נהרג היום בתאונת דרכים בצומת מורשה. שביט, בן 55 במותו, היה מבכירי כתבי הרכב המוטורי, תחום בו עסק כ-30 שנה. הוא החל את דרכו ככתב מגזין הרכב טורבו ולאחר מכן עבר למגזין אוטו. בסוף שנות ה-80 הקים ושימש כבעלים במשותף של מגזין האופנועים מוטו. לאחר מכן שימש ככתב במגזין אוטו, שם שימש גם בתקופה מסויימת כעורך האתר, בשנה האחרונה שימש גם כתב הרכב הדו גלגלי של ynet. כן שימש בעבר ככתב רכב במעריב.

דני פרומצ'נקו, בעלי אוטו סיפר :" הוא בן אדם שאהב לחיות, זאת תכונה מדהימה. איש מצחיק, אופטימי, חביב על הבריות, עם המון חברים מחייו בהווה, ומהעבר. תמיד אהבתי לדבר איתו, רק לאחרונה עבדנו על תוכנית מוטורית בהגשה משותפת.

"פגשתי המון אנשים בימי חיי אני לא זוכר שפגשתי כל הרבה אנשים שיודעים על כל כך הרבה נושאים, הוא היה פשוט אינציקלופדיה מהלכת. הייתה לו תאווה ענקית לאופנועים ומכוניות, יחד עם אהבה חזקה עד קנאות לשפה העברית. כל זאת יחד עם החריצות שלו הפכה אותו לכתב רכב מוביל"

  • עוד באותו נושא:
  • טל שביט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully