וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריב לבורסה: "אין לנו מקורות מידיים להחזר החוב לפועלים"

3.3.2011 / 12:10

החברה הודיעה לבורסה כי היא פועלת במספר מישורים לרבות ניהול מגעים עם בנק הפועלים בנוגע לחוב. הבנק דורש ממעריב תשלום של 106 מיליון שקל בתוך שבוע

למעריב אין מקורות מיידיים לביצוע החזר של מלוא סכום החוב אותו דורש בנק הפועלים, כך הודיעה החברה לבורסה. על פי ההודעה, מעריב פועלת במספר מישורים לרבות ניהול מגעים עם בנק הפועלים בנוגע לחוב. עם זאת צוין כי לחברה יש טענות כלפי הבנק וכי למעריב ולחברות הבנות יש נכסים המשועבדים לטובת בנק הפועלים.

בנק הפועלים, הבנק המממן העיקרי של מעריב הוצאת מודיעין, דורש מהחברה האם, מעריב החזקות שבשליטת הכשרת היישוב של משפחת נמרוד וזקי אנטרפרייס של זקי רכיב, להחזיר הלוואה בסך כ-106.4 מיליון שקל תוך שבוע ימים. בבנק טוענים כי מעריב אינה עומדת בהתחייבויותיה כלפיו ולא פרעה את ההלוואה במועד שנקבע ל-26 בינואר האחרון.

המכתב שנשלח מהפועלים למעריב בא על רקע הודעת זקי רכיב, מבעלי השליטה, כי החוב של החברה והחברות הבת שלה לבנק הפועלים אינו נכלל בעסקת ההשקעה שלו בחברה. רכיב התחייב לשלם למעריב 12 מיליון שקל ולהעמיד הלוואה לחברה בסך 3 מיליון דולר אותה השלים לאחרונה.

רכיב נכנס למעריב כמשקיע לפני כמה חודשים, כשרכש 44% מהעיתון. לפי הסכם הרכישה עם נמרודי, מונה רכיב ליו"ר הדירקטוריון וניתנה לו זכות למנות או לפטר כל עובד בחברה ובחברות הבנות שלה, לרבות חברים בצוות ההנהלה, למעט דירקטורים, לפי שיקול דעתו הבלעדי והמוחלט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully