וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנקרי יופיע לשימוע בפני מועצת הרשות השניה

אמילי גרינצווייג

6.3.2011 / 15:48

יו"ר דירקטוריון החברה יופיע לבקשתו בפני המועצה ביום חמישי הקרוב. ועדת האיתור לדירקטורים בראשותו של יעקב שחם, נמצאת בישורת האחרונה לקראת בחירת הדירקטורים לחדשות 10 וחדשות 2

ד"ר יהודה לנקרי, יו"ר דירקטוריון חדשות 2 זומן לשימוע בפני מועצת הרשות השניה, ביום חמישי הקרוב. לנקרי זומן לשימוע לבקשתו, לאחר שהעביר פנייה בנושא למועצה.

שימוע דומה התקיים לפני כשלושה שבועות לפרופ' דב גולדברגר המכהן שלוש וחצי שנים כנציג ציבור בדירקטוריון חדשות 2, זאת לאחר שגולדברגר דרש מהמועצה כי כהונתו תוארך או שהרשות תסביר מדוע אינו ראוי להארכת כהונתו. זאת בהתבסס על פסיקת בג"ץ משנת 2007 בעתירתה של ח"כ יחימוביץ' בנושא העברתו מתפקידו של מי שהיה אז יו"ר דירקטוריון חברת חדשות 2, יצחק ליבני. במהלך השימוע התבקש גולדברגר לסקור את ההתפתחות של חברת החדשות מאז תחילת כהונתו כדירקטור. לדברי הרשות השניה, נושא כהונתו של גולדברגר נמצא בטיפול.

ועדת האיתור, לדירקטורים של הרשות השניה, בראשותו של יעקב שחם, נמצאת בישורת האחרונה לקראת בחירת הדירקטורים החדשים לחברות החדשות. לאחרונה נתבקשו חלק גדול מהמועמדים הסופיים להעביר השלמות לפרטים שהועברו עד כה. המועמדים צפויים להחזיר את תשובותיהם בימים הקרובים. לאחר מכן תתכנס הוועדה לבחירת הדירקטורים לחברות החדשות, ארבעה לחברת החדשות 2 מתוכם יבחר גם יו"ר ושלושה דירקטורים לחברת חדשות 10, גם מתוכם יבחר יו"ר.
יו"ר הוועדה, יעקב שחם מסר :"לשמחתי המועמדים שהגיעו לשלב הגמר הם מצויינים מכל ההיבטים, לכן אין לי ספק שהשבעה שיבחרו מתוכם יהיו מעולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully