וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיצומים בסך של כ-201 אלף שקל הוטלו על ערוץ הכנסת

אמילי גרינצווייג

7.3.2011 / 13:22

מדובר בשתי הפרות שמצאה המועצה לשידורי כבלים ולווין בשידורי הערוץ. בכיר בחדשות ערוץ 2: "הקנס הוא התנכלות לא עניינית ולא מקצועית"

מועצת הכבלים והלווין הטילה שני עיצומים כספיים על ערוץ הכנסת, בסך כולל של 201,600 שקל. זאת בעקבות הפרות של הוראות חוק שידורי הטלוויזיה מהכנסת ותנאי הרישיון.

מדובר בעיצומים כספיים ראשונים אותם מטילה המועצה על הערוץ מאז קיבל את רישיון השידור החדש בשנת 2009. ההפרה הראשונה נקבעה בעקבות הפרת חובות בתחום התוכן בקטגוריות הרכש,השידורים מוועדות הכנסת, שידור תכנית בוקר, שידור התכנית "אולפן פתוח" והיעדר הפקת תכנית בשפה הרוסית. ההפרה השנייה נוגעת לאי קיום הוראות החוק המטילות חובה ללוות את שידורי הכנסת שאינם משודרים בשידור חי בתרגום לערבית או לעברית. הערוץ מופק על ידי חברת החדשות של ערוץ 2.

יו"ר המועצה ניצן חן: "ראוי לציין כי הערוץ עושה עבודה מצוינת בחשיפת עבודת המחוקקים לציבור הרחב. אולם, אנו רואים בחומרה את העובדה שערוץ ציבורי המחזיק ברישיון לשידורים מהכנסת, ממנו ניתן היה לצפות כי ישמש כדוגמה ומופת עבור גופי השידור המסחרי, מרשה לעצמו להפר באופן מתמשך את הרישיון שניתן לו ע"י המועצה".

טרם התקבלה תגובת חברת החדשות המפיקה את הערוץ. אולם בכיר בחברת החשדות אמר לוואלה! ברנז'ה: "ההתנהלות של המועצה תמוהה. ערוץ הכנסת עמד בכל מחויבויותיו. הקנס הוא התנכלות לא עניינית ולא מקצועית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully