וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריאה לביטול פיטורי העיתונאים בידיעות אחרונות

אמילי גרינצווייג

8.3.2011 / 14:05

במכתב שהעביר יו"ר אגודת העיתונאים בירושלים דני זקן לעורך ידיעות אחרונות רון ירון נכתב: "נראה כי מדובר בהתעמרות של ממש במי שהשקיע את יכולותיו בעיתון וכעת מושלך"

אגודת העיתונאים בירושלים מבקשת להפסיק את הליך פיטורי העיתונאים הותיקים בידיעות אחרונות. במכתב שהעביר יו"ר האגודה, דני זקן, לעורך ידיעות, רון ירון, נכתב כי עולה חשש שהמעשה נובע משיקולים כלכליים קרים ובכוונה להימנע מתשלום השכר והבמשך הפנסיה להם זכאים העיתונאים.

לאחרונה פוטר מידיעות העיתונאי הוותיק יגאל סרנה וכן זומנו שלושה עיתונאים נוספים מיכל גודלברג, צבי זינגר ואריה אגוזי לשימוע כחלק מהליך שלפני פיטורין. מדובר בארבעה עיתונאים המועסקים בעיתון במסגרת החוזה הקיבוצי.

זקן כותב: "על פניו וככל שהעובדות מצויות בפנינו נראה כי מדובר בהתעמרות של ממש במי שהשקיע את כל מרצו כשרונותיו ויכולותיו לטובת העיתון ולצרכיו וכעת מושלך ככלי שאין חפץ בו. מהיכרותי עם העיתונאים המדוברים אני תמה על ההגיון המקצועי של ההחלטה שכן נסיונם הרב הוא נכס שלא יסולה בפז, והשאלה הצצה היא האם הכשרון שבלעדיו לא היו מועסקים זמן כה רב בעיתון אזל לפתע, ואין להם יותר מקום בשורותיו".

זקן קורא לבטל את הליך הפיטורים: "אנו באגודת העיתונאים בירושלים נעמוד לימינם של עיתונאים אלה ככל שידרש, מקצועית, משפטית ואנושית"

מידיעות אחרונות לא נתקבלה תגובה לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully