וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידו רוזנבלום יגיש שעשועון חדש בקשת

אמילי גרינצווייג

8.3.2011 / 19:26

הזכיינית רכשה את פורמט "MINUTE TO WIN IT", מחברת NBC והאדפטציה הישראלית, בהפקת קופרמן הפקות, תשודר בזכיינית בקיץ הקרוב

זכיינית ערוץ 2 קשת רכשה את פורמט שעשועון המשחקים האתגרי "MINUTE TO WIN IT", מחברת NBC האמריקאית. את השעשועון, שעבר אדפטציה ישראלית ויקרא "אליפות ישראל בדקה" יגיש עידו רוזנבלום.

התוכנית תורכב מ-10 משחקים אתגריים, כשלביצוע כל אחד מהם תידרש דקה אחת בלבד. הצלחה בכל עשרת השלבים שמרכיבים את השעשועון תביא לזכייה בפרס של מיליון שקלים . המשתתפים בגרסא הישראלית לשעשועון יהיו זוגות בהרכבים שונים אחים, הורים וילדים, זוגות נשואים ועוד . כל המשחקים יפורסמו בקרוב ב MAKO - ויורכבו מפריטים הנמצאים בבית, החל מכוסות חד פעמיות דרך עפרונות, צלחות, כדוריפינג-פונג וכלה בברגים .

תכנית אחת תעלה לשידור ב- 30 למרץ בשעה 21:00 בערוץ 2. והעונה במלואה, שתופק על ידי קופרמן הפקות ועורך תשודר בקיץ הקרוב. עורך התכנית הוא אושר אסולין.

במהלך השנה האחרונה נמכר הפורמט ללמעלה מ-20 מדינות ברחבי העולם, בהן: גרמניה, שוודיה, אוסטרליה ,צרפת, הולנד ואפילו מספר לא מבוטל של מדינות באמריקה הלטינית. בימים אלו משודרת עונתה השניה של התוכנית בארצות הברית. פורמט זה זכה השנה בפרס "השעשועון החדשני ביותר" בפסטיבל הטלוויזיה הבינלאומי מיפ והוכתר כהבטחה הגדולה של השעשועונים .



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully