וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרושה שמלה

אמילי גרינצווייג

9.3.2011 / 14:29

כתבת האופנה של עכבר העיר פנתה למשרדי יח"צ בבקשה לקבל שמלות ערב: "אני נוסעת לחתונה בניו יורק ואזדקק לשמלה". הילה הראל: "לא היתה לי כוונה או מחשבה לקבל טובות הנאה"

כתבת האופנה של עכבר העיר , הילה הראל, העבירה פנייה ליחצ"נים מתחום האופנה בבקשה לקבלת הצעות לשמלות ערב. במייל שהעבירה הראל נכתב : “במאי הקרוב אני נוסעת לחתונה בניו יורק ואזקק לשמלת ערב מגניבה. בדרך כלל המדור לא עוסק בתחום הזה אבל החלטתי הפעם, באופן חד פעמי לנסות את זה".

עוד כותבת הראל "אתם מוזמנים לשלוח הצעות, על סמך היכרות עם המדור כמובן, כלומר לא שמלות קצפת מקושקשות . ומוגזמות, אלא שמלת ערבקוקטייל שיקית וקולית. משהו שמי שמכיר אותי יעלה על דעתו שאשמח ללבוש. עדיפות למשהו צבעוני ולא שחור, אפשר ורצוי גם אופציות וינטג'".

הילה הראל אמרה בתגובה כי :"האירוע היווה טריגר להתעסקות בנושא שבדרך כלל אינני מתעסקת בו. לא היתה לי שום כוונה או מחשבה לקבל שמלה ואני האחרונה שטובות הנאה יגרמו לה לכתוב משהו, מדובר בבקשה לקבלת תמונות של שמלות. המדור מבוסס על טעמי האישי ואין לי מחוייבות למפרסמים או תכתיבים. רציתי להראות שאפשר ללכת לחתונה כשלבושים בצורה מגניבה. בזה זה מתחיל ונגמר. המכתב יועד לאנשים עמם יש לי מערכת של יחסי עבודה, ולא הופץ באופן כללי". גורמים בתעשייה המקורבים להראל סיפרו לוואלה! ברנז'ה כי היא עיתונאית המקפידה לשמור על התנהלות אתית מול משרדי יחסי ציבור. עורך "עכבר העיר" עומר שוברט סרב להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully