וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היוצרים: "אנו עומדים מאחורי מולי שגב"

אמילי גרינצווייג

10.3.2011 / 2:15

איגודי היוצרים מגנים בחריפות את הפצת תמונתו של עורך "ארץ נהדרת" כשהוא לבוש במדי אס-אס: "מאחורי המעשה הנואל עומדים ניסיון ברור לפגיעה בחופש הביטוי"

איגודי היוצרים מגנים את הפצת תמונתו של מולי שגב, עורך "ארץ נהדרת", לבוש במדי אס-אס. בהודעה מטעם היוצרים בטלוויזיה ובקולנוע נכתב: "מאחורי המעשה הנואל עומדים ניסיון ברור לפגיעה בחופש הביטוי ורצון להרתיע את שגב וחבריו לתוכנית 'ארץ נהדרת' מלהביע עמדות כאלו ואחרות. אין לנו ספק כי הניסיון הזה ייכשל כישלון חרוץ. לא מדובר כאן כלל בעניין של ימין או שמאל, נהפוך הוא: לכל אזרח במדינת ישראל חייבת להישמר הזכות להביע דעות פוליטיות רחוקות מהקונצנזוס ככל שיהיו, משני צדדיו של הקונצנזוס, מבלי שאף אחד יעיז להלביש אותו במדים נאציים כדי להלך אימים. חופש הביטוי והיצירה קדוש, ואל לאף אחד לפגוע בו".

פעילי ימין הפיצו את תמונתו של שגב, לבוש מדי אס-אס, בעקבות שורת מערכונים ביקורתיים על מתנחלי ולאחר שכינה את שר החוץ ליברמן "פאשיסט". עוד נכתב בהודעת היוצרים: "כולנו, כל חברי איגודי היוצרים, עומדים כמקשה אחת מאחורי שגב ושאר יוצרי 'ארץ נהדרת', ולא ניתן לניסיונות אגרסיביים לעצור כל סאטירה חריפה, ככל שתהיה, להתממש"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully