וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוזי ורטהיים, יו"ר דירקטוריון קשת, פורש מתפקידו

אמילי גרינצווייג

10.3.2011 / 15:27

טעם החיים: ורטהיים, ממקימי הזכיינית, בעל השליטה בה ומי שעמד כ-12 שנים בראש הדירקטוריון שלה הודיע היום על פרישתו. את מקומו כיו"ר קשת יחליף אברהם נתן

מוזי ורטהיים, יו"ר דירקטוריון קשת, פורש מתפקידו בתום 20 שנות פעילות, מהן 12 כיו"ר דירקטוריון הזכיינית. ורטהיים הודיע היום לדירקטוריון החברה על פרישתו. לתפקיד יושב ראש הדירקטוריון החדש נבחר פה אחד מר אברהם נתן.

נתן הינו בעל ניסיון רב בתחום התקשורת והעסקים וכיהן בעבר כיו"ר רשות השידור וכנציב שירות המדינה. מזה שנתיים משמש נתן כדירקטור בשידורי קשת. עו"ד דרורית ורטהיים, בתו של מוזי ורטהיים הצטרפה היום לדירקטוריון הזכיינית.

מוזי ורטהיים, נמנה עם מייסדי שידורי קשת והינו בעל השליטה המרכזי המחזיק ב-51% ממניותיה. חלקות בעלי מניות היא : ג'י.אן.קומיוניקיישן אינדסטריס בע"מ 20% , אחין השקעות בע"מ 15.3% , פאנצ'ליין 7.7% ,אלכס גלעדי - 5.92%.

מוזי ורטהיים מסר: "הצלחת קשת איננה מעשי ידי הנפלאות שחולל הדירקטוריון, אלא של הנהלת קשת ויוצריה. במשך שנים פעל הדירקטוריון בסימביוזה נכונה ושותפות גורל עם ההנהלה ואני בטוח כי כך יהיה גם בעתיד".

מנכ"ל קשת אבי ניר מסר: "בשמי ובשם הנהלת קשת ועובדיה אנו מודים היום מעומק הלב לאיש שהאמין בחזון השידור המסחרי ובשידורי קשת מתחילת הדרך. מר ורטהיים היה שם תמיד באמון ובגיבוי מלא, במשך קרוב ל-20 שנה. השילוב הייחודי של חזון ועוצמה המקופלים במוזי ורטהיים אפשרו לקשת את החופש להעז, ליצור ולהביט הרחק קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully