וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף עידן מוזס ב-HOT?

אמיר טייג

10.3.2011 / 17:53

משרד התקשורת אישר לפטריק דרהי לרכוש את השליטה המלאה ב-HOT. בחודש אוקטובר הגיע דרהי לסיכום עם פישמן ומוזס כי ירכוש מהם 6% ו-13.2% ממניות החברה בהתאמה

משרד התקשורת אישר לפטריק דרהי לרכוש את השליטה המלאה ב-HOT, כך דיווחה החברה לבורסה. עוד דיווחה חברת הכבלים כי "טרם התקבל אישור המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לוויין להעברת אמצעי השליטה בחברה ואין בידי החברה להעריך אם ומתי יינתן ובאילו תנאים".

בשבוע האחרון של אוקטובר הגיע דרהי לסיכום עם פישמן ומוזס כי ירכוש מהם 6% ו-13.2% ממניות HOT, בהתאמה. על פי הסיכום, ישלם דרהי לפישמן כ-54.5 שקל עבור כל מניה, מיד עם השלמת הקצעה פרטית של 2% ממניות hot שהחברה תבצע.

דרהי סיכם עם מוזס כי ישלם לו בנובמבר 2011 לפי מחיר של 65 שקל למניה. לאחר תום העסקה יחזיק דרהי 63.7% ממניות HOT וכן את הזכות למנות ארבעה דירקטורים ולקבל רוב בדירקטוריון. בתחילת השנה הנוכחית השלימה HOT את ההקצאה הפרטית לדרהי.

אם אכן יושלמו שתי העסקות, החזקותיו של פישמן ב-HOT ירדו ל-6.61% ומוזס יישאר עם החזקה של 3.6%. היקף העסקה יסתכם בכ-900 מיליון שקל. פישמן צפוי לקבל מהעסקה 250 מיליון שקל, ומוזס יקבל כ-650 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully