וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלו הפיטורים במעריב

אמילי גרינצווייג

14.3.2011 / 12:19

כתבים, עורכים וגרפיקאים התייצבו היום בפני הנהלת העיתון לשימוע שלפני פיטורים. בינהם: רונית מורגנשטרן, וינאי אלפסי. כמו כן הוחלט על סגירת המגזין "ביג טיים"

מיה בנגל, הכתבת הפוליטית של מעריב זומנה לשימוע שלפני פיטורים. בנגל היא הכתבת הבכירה ביותר שזומנה לפי שעה לשימוע. בנגל מסקרת ומפרשנת את התחום הפוליטי עבור העיתון בשנים האחרונות. היא החלה את עבודתה במעריב לפני כשבע שנים וסיקרה במהלכן את התחום המדיני ואף שימשה כראש דסק בעיתון. במקביל היא מגישה את התוכנית "ערב חדש" בטלוויזיה החינוכית ותכנית ברדיו 103FM.

חלק גדול מכתבי ועורכי מדור העסקים של מעריב זומנו היום לשימוע לפני פיטורים: כתבת התעשייה, רונית מורגנשטרן, אשר עובדת בעיתון למעלה מעשר שנים, ענת שיחור אהרונסון המשמשת ככתבת משפט, תיירות ותעופה של העיתון וכן ינאי אלפסי, כתב שוק ההון, הנמצאים בעיתון כשבע שנים עוד זמונה לשימוע חני יודל כתבת התקשורת, הפרסום והשיווק של מעריב.

לוואלה! ברנז'ה נודע עוד כי במעריב הוחלט לסגור את המגזין "ביג טיים" והמערכת תפוזר. כמו כן זומנו לשימוע לפני פיטורים סגנית עורך המגזין "רייטינג" מיכל יפה, עיתונאי הטכנולוגיה של "רייטינג" רן לוי, שכותב במגזין מאז הקמתו, יצחק טסלר עורך nrg יהדות וכתב מעריב לענייני חרדים וצלם הפפראצי תום בייגל, שיעזוב את העיתון לאחר ארבע שנים.

שימועים פה

לעובדים דווח על סגירה למעשה של המדור הכלכלה, אשר ישתלב בתוך החלק החדשותי של העיתון, עם הפיכתו לעיתון אחד, בחודש אפריל, הכולל בתוכו גם את מדור הספורט, המגזין וכאמור, הכלכלה.

הנהלת מעריב החלה לקיים היום שימועים לעובדי העיתון שיפוטרו. בין העובדים שזומנו ישנם גרפיקאים, עורכים כתבים ואנשי מנהלה. קבוצת מעריב הודיעה אתמול לבורסה על קיומו של משא ומתן על מכירת בית הדפוס, המשועבד לבנקים הממנים, לישראל היום. זאת לאחר שבשבוע שעבר דיווחה כי אין מקורות מיידיים לביצוע החזר של מלוא סכום החוב אותו דורש בנק הפועלים. כן הודיעה הקבוצה על גל קיצוצי שכר בחברה בעקבות "הרעה מהותית" בתזרים המזומנים ובתוצאות החברה.

במעריב סירבו להגיב.

(עדכון אחרון 15:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully