וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש מאסון גרעיני: חברות החדשות החזירו את העיתונאים מיפן

אמילי גרינצווייג

15.3.2011 / 12:33

בכיר בחדשות 10: "על פי האינדיקציות שקיבלנו, הגענו למסקנה שהסכנה גוברת על החשיבות העיתונאית". עיתונאי הארץ, גדעון לוי ואלכס ליבק, ישארו בינתיים במדינה

חברות החדשות של ערוצים 2 ו-10 וכן מחלקת החדשות של ערוץ 1 החליטו להחזיר לארץ את שליחיהן ביפן, זאת בעקבות החשש מאסון גרעיני במדינה. עיתונאי הארץ גדעון לוי ואלכס ליבק ישארו ביפן יממה נוספת, כך הוחלט בהתייעצות בינם לבין הנהלת העיתון. יחד עם זאת לשניים הוזמנה טיסה חלופית ארצה, במידה ויבקשו לחזור.

יונית לוי, ליאור פרידמן, יעקב אילון, אריאל מרגלית ואיתי ורד קיבלו הוראה לצאת מיפן באופן מיידי: "החלטנו לא לקחת את הסיכון, במקרה שאחד הכורים היה מתפוצץ, אי אפשר היה להחזיר אותם", אמר בכיר בחדשות 2. בכיר בחדשות 10 סיפר לוואלה! ברנז'ה: "על פי האינדיקציות שקיבלנו, ואחרי שהתייעצנו עם מומחים ישראלים לנושא, הגענו למסקנה שהסכנה גוברת על החשיבות העיתונאית שבהמשך הישארותם שם".

אילון, לוי וורד ישובו לארץ, מרגלית, כתב ערוץ 10 בסין, ישוב למדינה ופרידמן, המשמש ככתב חדשות 2 באירופה ישוב ללונדון. יורם כהן, מנהל חטיבת החדשות של ערוץ 1 אמר: "אנו ערים למתרחש במדינה ולסכנות הטמונות בכך, לכן החלטנו להקדים את חזרתו של ורד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully