וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועד עיתונות ההפקה ברשות השידור: "אירו ביזיון"

אמילי גרינצווייג

16.3.2011 / 13:39

הועד פנה במכתב חריף להנהלת רשות השידור נוכח הכשלים בהפקת המשדר: "התקלות פוגעות בשמנו הטוב, ושמות אותנו ללעג ולקלס בפני הציבור על לא עוול בכפנו"

ועד עיתונות הפקה ברשות השידור הוציא אתמול מכתב תלונה חריף להנהלת הרשות בגין הכשלים בהפקת הקדם אירוויזיון ובדרישה להפסיק את ההתקשרות עם חברת "תוצרת הארץ". במכתב שהעביר הוועד אתמול ליו"ר הרשות, אמיר גילת, ומנכ"ל הרשות, מוטי שקלאר, שכותרתו "כשלים בהפקת הקדם 'אירו ביזיון'", נטען כי ההפקה החלקית שנעשתה על ידי ועד ההפקה, במקביל לזה של חברת ההפקות החיצונית שנשכרה, גרמה להם לנזק שאינו בר תיקון: " הצופה בבית אינו יודע להבחין בין הפקה חיצונית לבין הפקה המתבצעת על ידי עובדי הערוץ, כך שהכשלים הללו מיוחסים באופן אוטומטי לעובדי הערוץ, פוגעים בשמם הטוב, ושמים אותנו ללעג ולקלס בפני הציבור על לא עוול בכפנו" כותבים נציגי הוועד ומוסיפים :"אנו דורשים לבצע בדיקה האם העלות הכספית של ההפקה לנוכח אותם כשלים הייתה מוצדקת. למעלה ממיליון וחצי שקלים שהושקעו במשדר. ומה קיבלנו בתמורה? סיקור תקשורתי רחב היקף- של כל התקלות בשידור".

עוד דורש הוועד די תופסק לאלתר ההתקשרות עם חברת ההפקה, תוצרת הארץ, אשר הפיקה את משדר הקדם אירוויזיון ,ומבקש כי הפקת המשדר המרכזי ליום העצמאות תעשה רק על ידי עובדי הוועד. זאת למרות של פי הודעת הרשות נקבע כי המשדר יהיה בשיתוף פעולה עם חברת ההפקות שנבחרה, "אליס הפקות".


רשות השידור: "אנו מחוייבים להוציא משדרים להפקה חיצונית"

מרשות השידור נמסר :"הנהלת הערוץ הראשון בודקת את כל ההיבטים של הפקת 'קדם אירוויזיון'. לכשיהיו מסקנות נפרסמם. עם זאת חשוב לציין שה'קדם' זכה לאחוזי צפייה גבוהים במיוחד לאורך כל המשדר שארך כ 110 דק' מה שמצביע על כך שקהל הצופים התחבר למשדר ואהב אותו.

"חברת 'אליס הפקות' נבחרה להפיק את 'המופע המרכזי' לערב יום העצמאות , בעקבות פרסום 'קול קורא'. על פי החלטת מנכ"ל את הצילומים, הבימוי והעריכה יבצעו אנשי הערוץ הראשון. חשוב לציין שרשות השידור חייבת על פי חוק להוציא חלק משמעותי מהתכניות שלה להפקות חיצוניות, גם אם עובדה זו אינה מקובלת על ידי הוועדים והעובדים. בנוסף, יו"ר רשות השידור ד"ר אמיר גילת, יביא את הנושא לועדת הטלוויזיה הקרובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully