וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסברה עלתה על שירטון

אמילי גרינצווייג

16.3.2011 / 16:32

צוותי תקשורת רבים עזבו את מקום מסיבת העיתונאים לתפיסת ספינת הנשק ויקטוריה בנמל אשדוד בגלל בידוק בטחוני שערך למעלה משעתיים. אורן הלמן: "היתה פה תקלה"

עיתונאים וצוותי צילום רבים אשר ביקשו להגיע היום לנמל אשדוד לסקר את מסיבת העיתונאים של ראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ"ל בעקבות תפיסת ספינת הנשק ויקטוריה, עוכבו זמן רב בכניסה לנמל וחלקם אף עזבו את האיזור בעקבות עיכובים בבידוק הבטחוני שנמשכו למעלה משעתיים. העיתונאים זועמים: "זה אירוע שמיועד לטובת ההסברה הישראלית" אמר אחד מהם והוסיף: "העובדה שעיתונאים עוכבו, עד כדי כך שהם עזבו את המקום מהווה נזק". כעשרה צוותי תקשורת, ישראלים וזרים, עזבו את המקום ונכח ההמתנה הממושכת בשמש הקופחת.

ג'ו פדרמן, המשמש כראש תא הכתבים הזרים אמר היום לוואלה! ברנז'ה : "יש פה בעיה אמיתית. עושים כאן אפליה כנגד העיתונאים הזרים שמונעת מאיתנו לסקר אירועים משמעותיים בהם נוכח ראש הממשלה. איננו יודעים מדוע זה כך, אנו מתחננים כי הפרוצדורה הזו תתוקן. היום היתה דוגמא נוספת לכך. אם מישהו דואג להסברה ולהעברת המסר, הוא צריך לתת לנו להכנס".

אורן הלמן, ראש לשכת העיתונות הממשלתית מסר בתגובה :"הייתה פה תקלה. זה אינטרס שלנו להראות את התמונות האלו לעולם ואנחנו נבדוק את הנושא". טרם התקבלה תגובת לשכת ראש הממשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully