וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי ניר, האם שומע?

אמילי גרינצווייג

16.3.2011 / 17:02

מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי בשיחה עם עובדי חדשות 10: "בסוף מאי כבר נהיה עם לוח תחרותי בכל ימי השבוע, צריך להיות מוכנים לזה שהמתחרים ישתמשו בכל כלי שעומד לרשותם"

"בסוף מאי כבר נהיה עם לוח תחרותי בכל ימי השבוע", כך אמר היום מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי בשיחה עם עובדי חדשות 10. ורשבסקי אמר לעובדים: "תהיו בטוחים שאף אחד בערוץ 2, לא רשת ולא קשת יפרסו לנו שטיח אדום וימחאו כפיים על זה שחזרנו למשחק ושאנחנו נותנים פייט. חשוב שיהיה לכולנו ברור שמי שפוחד לחטוף שבכלל לא ייכנס לתחרות, שלא ייכנס לזירה. צריך לקחת בחשבון שאנחנו הולכים לחטוף ברייטינג. צריך להיות מוכנים לזה שהמתחרים ישתמשו בכל כלי שעומד לרשותם, זה לגיטימי, זה מתבקש, גם אנחנו היינו עושים אותו דבר". שיחות דומות נערכו בימים האחרונים עם מחלקות נוספות בערוץ 10.

הערוץ מרכז בימים אלה את עיקר המאמצים מול זכיינית ערוץ 2 רשת. המותגים החזקים של הערוץ: "הישרדות" ו"היפה והחנון" ו"לרדת בגדול" שובצו לשידור בימי השידור של רשת ראשון עד שלישי, כאשר בימים רביעי עד שבת משדר הערוץ משדרים אטרקטיביים פחות וזוכה לנתוני צפיה נמוכים ביותר (יוצאת מן הכלל היא תכניתו של אמנון לוי "פנים אחרות" המשודרת מזה שלושה שבועות בימי חמישי). עוד אמר ורשבסקי: "לפני שנתיים אף אחד לא חלם שהיום נעמוד כאן. כמו שידענו לצאת מהמשבר, בעבודה קשה, בנחישות ובאורך רוח, כך נדע להמשיך לעבוד, לייצר ולהתחרות. אני בטוח שכמו שידענו לעמוד בשנתיים האחרונות בכל היעדים שהצבנו לעצמנו כך נדע להשיג את המטרות שלנו לשנתיים הבאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully