וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרם אושרה הארכת זיכיון רדיו א-שאמס

אמילי גרינצווייג

17.3.2011 / 0:03

זאת נוכח חשש בחריגות בניה במבנה התחנה. הרשות השניה האריכה את זיכיון רדיו קול חי בארבע שנים. יוסי אליטוב: "מרתק לראות את התמודדות התחנה עם האתגר לשמש בית למגזר החרדי"

ועדת הרדיו של מועצת הרשות השנייה אישרה ביום ב' האחרון המלצה למועצת הרשות להאריך את זיכיון רדיו קול חי בארבע שנים נוספות, הוועדה טרם אישרה את הערכת זיכיון תחנת הרדיו רדיו א-שמס, אשר זיכיונה פג בחודש יוני הקרוב, זאת נוכח חשש לחריגות בנייה במבנה התחנה.

הוועדה בראשותו של יוסי אליטוב, שהתכנסה השבוע יחד עם יו"ר המועצה, ד"ר אילן אבישר, מנכ"ל הרשות, מנשה סמירה, וסמנכ"ל הרדיו, עידית צ'רנוביץ, החליטה להמליץ על הארכה שלישית במספר לרדיו קול חי, וזאת לאחר שהונחו בפניה המלצות הדרג המקצועי ברשות בכתב ובעל פה. החלטה סופית בנושא תתקבל על ידי מועצת הרשות בישיבתה הקרובה.

לדברי אליטוב, יו"ר הועדה, "מרתק לראות את התמודדותה של התחנה עם האתגר הגדול לשמש בית למגזר החרדי, ובכלל זה לספק מידע הן כתחנת רדיו והן להוות תחליף למקלט הטלוויזיה עבור רבבות שומרי תורה מכל פלגי המגזר החרדי. ראוי לציין שהתחנה הצליחה להקים מחלקת חדשות ענפה הכוללת עשרות כתבים המתמחים בתחומם."

עוד הוחלט בדיון כי הנהלת הרשות תכין מסמך להסדרת סוגיית העלאת נשים לשידור בתחנת הרדיו החרדית קול ברמה. זאת לאחר שתלונות רבות שהצטברו כנגד התחנה בעניין זה. והאגודה לזכות הציבור לדעת אף איימה כי אם הרשות לא תסדיר את העניין, תעתור התנועה לבג"צ.

מהרשות השניה נמסר בתגובה לנושא רדיו א שמס :"הנושא בבדיקה".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully