וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוצרת הארץ: "הכשלים במשדר הקדם הינם אחריות הרשות"

אמילי גרינצווייג

17.3.2011 / 9:33

מנכ"ל החברה שהפיקה את האירוויזיון עבור רשות השידור במכתב חריף לשקלאר וגילת: "לא נרשה שמאבקים ציבוריים של ועד עובדים כזה או אחר – ייעשו על חשבוננו"

אודי זמברג, מנכ"ל חברת ההפקות תוצרת הארץ, שהפיקה את משדר האירוויזיון, דוחה את טענות ועד עיתונאי ההפקה לפיהן הכשלים במשדר הקדם הינם באחריות תוצרת הארץ. במכתב למנכ"ל רשות השידור, מוטי שקלאר, ויו"ר הרשות, אמיר גילת הזכיר זמברג כי הנהלת רשות השידור עמדה בתוקף על כך, שכל הנושא הטכני הקשור לשידור קדם האירוויזיון יהיה באחריות עובדי רשות השידור עצמם. עוד כתב זמברג כי החברה התריעה בפני הרשות מפיצול ההפקה: "אין חולק כי שום תקלה לא הייתה קשורה כהוא זה, לתוצרת הארץ". זמברג המציין כי בחלוקת ההפקה, החברה היתה אחרית על ההפקה והתוכן ואנשי רשות השידור היו אמונים על העברת השידור הטכנית.

עוד כותב זמברג כי "במכתב של ועד העיתונאים אליכם, התבררה הסיבה האמיתית של הכפשת תוצרת הארץ: דרישתם של ועד העיתונאים מרשות השידור לא לקיים הפקות עם גורמים חיצוניים. תוצרת הארץ לא תרשה, שמאבקים ציבוריים של ועד עובדים כזה או אחר – ייעשו על חשבונה" ומדגיש כי החברה לא תהסס להגיש תביעת דיבה.

זמברג מתייחס גם לטענות בדבר עלות ההפקה, אשר נטען כי עמדה על מיליון וחצי שקלים ומדגיש כי בתקציב המדובר הופקו גם, לרבות הקדם עצמו, ארבע תכניות דוקומנטריות ששודרו לקראת הקדם.

זמברג דורש כי הרשות תבצע בדיקה חיצונית של תפקוד המערכות בקדם, אך זאת על ידי גורם בלתי תלוי וכותב: "רק בדיקה חיצונית כזו, תוציא לאור את האמת, ואולי תגלה כיצד ייתכן שבשידור אחד, אירעו מספר כה עצום של תקלות טכניות (שכאמור אינן קשורות כהוא זה לתוצרת הארץ)".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully