וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר בוחבוט עוזב את מעריב

אמילי גרינצווייג

17.3.2011 / 12:31

הכתב הצבאי של העיתון יעזוב לאחר 15 שנים בהן מילא שורה של תפקידים. בוחבוט: "אני חב למשפחת מעריב את ניסיוני המקצועי"

הכתב הצבאי של מעריב, אמיר בוחבוט, מסיים את תפקידו, זאת במסגרת הקיצוצים בעיתון. בוחבוט עובד במעריב 15 שנה בהן מילא שורה של תפקידים בעיתון.

בוחבוט החל את דרכו ככתב המוניציפאלי בנגב של העיתון בשנת 1996, לאחר מכן שימש כתב פלילי וכתב משפט ולאחר מכן מונה לעורך מקומון זמן הנגב מרשת מקומוני מעריב. כן שימש כתב תחקירים שהבולט שבהם עסק ביחסי עובד מעביד של חברת אינטל. מאז שנת 2003, משמש בוחבוט ככתב הצבאי של מעריב.

השבוע החל גל הפיטורים בעיתון, במסגרתו זומנו לשימוע שלפני פיטורים גרפיקאים, עורכים וכתבים רבים, ביניהם הכתבת הפוליטית מיה בנגל, שעבדה בעיתון כשבע שנים, אלעד בחובר, כתב לענייני פלילים בחיפה וכתב לענייני הגליל המערבי והתחתון, כתבת התעשייה, רונית מורגנשטרן, אשר עובדת בעיתון למעלה מעשר שנים, ענת שיחור אהרונסון המשמשת ככתבת משפט, תיירות ותעופה של העיתון וכן ינאי אלפסי, כתב שוק ההון וחני יודל כתבת התקשורת, הפרסום והשיווק של מעריב.

אמיר בוחבוט אמר בתגובה :"מעריב היה לי בית חם ברמה האישית וברמה המקצועית . אני חב למשפחת מעריב את ניסיוני המקצועי והמוניטין שרכשתי בזירת התקשורתית הישראלית והבינלאומית. אני נפרד באהבה רבה ואיחולי הצלחה מחבריי למערכת ופניי כעת לאתגרים חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully