וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות השידור: נחתם ההסכם הסופי עם הועד המשולב

אמילי גרינצווייג

18.3.2011 / 2:25

בנוסף לתוספות השכר עליהם הוסכם בהסכמים הנפרדים, תינתן לעובדים בדירוג המשולב תוספת שכר קבועה של 0.6%, כן הוגדלו מספר המשרות הניהוליות ל- 41 מנהלי מחלקות

ההסכם הסופי, המאגד את כל ההסכמים הקיבוציים שנחתמו עד כה עם הוועד המשולב ברשות השידור, נחתם אמש ברשות השידור. הוועד המשולב, כולל כ-350 עובדים מנהליים הממלאים תפקידים בטלוויזיה, ברדיו, באגף הגבייה והמטה וכן את עובדי המח"ר (דירוג אקדמי). ההסכם מותנה במימון הרפורמה.

בנוסף לתוספות השכר עליהם הוסכם בהסכמים הנפרדים, תינתן לעובדים בדירוג המשולב תוספת שכר קבועה של 0.6%, כן הוגדלו מספר המשרות הניהוליות ל- 41 מנהלי מחלקות ו- 51 מנהלי מדורים. הישג נוסף הוא שעובדים בדירוג המשולב המועסקים בתפקידים המוגדרים כעיתונאים או תפקידי הפקה, לא ינוידו לתפקידים שאינם מוגדרים ככאלה ללא הסכמתם.

יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, אבי ניסנקורן אמר: "ההסכמים שנחתם היום משלימים בעצם את הרפורמה לגבי כלל העובדים ברשות השידור לטובת הסדרת זכויות העובדים ושיפור השידור הציבורי. אני מקווה שהנהלת רשות השידור תוכל עתה לממש את הרפורמה ברשות למען עתיד השידור הציבורי וזאת תוך הגנה על זכויותיהם של העובדים במקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully