וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל ברקוביץ' ויורם ארבל בקמפיין גיוס עובדים לענף התיירות

עירית רוזנבלום

20.3.2011 / 12:57

מטרת הקמפיין של משרד התיירות, שעלותו ארבעה מיליון שקלים, היא לשפר את תדמית הענף ולגייס עובדים חדשים

תחת הסיסמה "תיירות - מנוע הצמיחה של ישראל", ייצא משרד התיירות השבוע בקמפיין פרסומי בישראל, להעלאת תדמית מקצועות התיירות ולגיוס עובדים חדשים. הקמפיין, בהשתתפותם של יורם ארבל ואייל ברקוביץ' ובעלות של כ-4 מיליון שקל, מופק באמצעות לשכת הפרסום הממשלתית וישודר החל מיום רביעי בערוצי הטלוויזיה, באתרי האינטרנט וברשתות החברתיות.

מטרת הקמפיין היא להעלות את תדמית מקצועות התיירות, לחשוף בפני הציבור את אפשרויות הלימוד, ההכשרה והתעסוקה ולמשוך לענפי התעשייה השונים, עובדים חדשים שעברו הכשרה מתאימה ורואים את עתידם במקצועות התיירות ולא כתעסוקה ארעית. בין המקצועות הנדרשים מורי דרך, פקידי קבלה, טבחים, שפים וקונדיטורים, קציני ביטחון, ראשי צוותים ומנהלים, עובדי ספא, מצילים, עובדי אחזקה, בידור, אירועים, מארגני תיירות נכנסת, סוכני נסיעות, מנהלי ועובדי אתרים.

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, ציין כי תעשיית התיירות הינה משאב לאומי ומנוע לצמיחה ולתעסוקה, אשר מזמן אפשרויות מגוונות לכלל האוכלוסייה, במגוון מקצועות והכשרות, בפריסה כלל ארצית. "נוכח יעדי משרד התיירות והצפי להמשך הגידול בתיירות הנכנסת בשנים הקרובות, יש הכרח בגיוס והכשרת עובדים מיומנים שישתלבו בתעשיית התיירות בעתיד, ויתרמו לאיכות המוצר התיירותי של ישראל ולתדמיתו", אמר.

בשנת 2010, שנת השיא בתיירות, במהלכה ביקרו בישראל 3.45 מיליון תיירים, הועסקו בתעשיית התיירות באופן ישיר ועקיף כ-160 אלף עובדים. תרומתה של תעשיית התיירות לקופת המדינה אשתקד עמדה על כ-33 מיליארדי שקל, עלייה של כ-9% לעומת 2009. יעד משרד התיירות לשנת 2011, העומד על 4 מיליון תיירים, צפוי להגדיל את הכנסות המשק מתיירות בכ-2 מיליארד שקל נוספים, תוך יצירת כ-15 אלף משרות חדשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully