וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוש קצב

אמילי גרינצווייג

21.3.2011 / 17:42

ערוצי הטלוויזיה ותחנות הרדיו נערכים למתן גזר דינו של משה קצב. שלושת ערוצי הטלוויזיה ישדרו החל מ-8 בבוקר מבית המשפט ומקריית מלאכי, כן כן, כולל ערוץ 2

אולפני החדשות של ערוצי הטלוויזיה השונים ישדרו מחר (שלישי) כבר בשמונה בבוקר, מבית המשפט המחוזי בתל אביב, לקראת גזר דינו של הנשיא לשעבר משה קצב, אשר הורשע באונס. באולפנים ישבו משפטנים שילוו את השידור.

ינון מגל יוביל את השידור של ערוץ 1 ןמבית המשפט ישדר אבי פירסט, יונית לוח תוביל את השידור בערוץ 2 בסיועו של גיא פלג שישדר מבית המשפט ובערוץ 10 יגיש את המשדר יעקב אילון כאשר ברוך קרא ידווח גם הוא מבית המשפט בתל אביב. גם ערוץ 9 ישדר מבית המשפט. כתב הפלילים אלכס אדלר ידווח מהמקום. כלל הערוצים יערכו לשידור גם מביתו של קצב בקרית מלאכי.

ניידת JCS, עם ארבע מצלמות וידאו תצלם עבור ערוצי הטלוויזיה הישראלים השונים את הנעשה באיזורים הציבוריים שבאיזור בית המשפט. עד כה לא נרשמה התעניינות מצד התקשורת הזרה.

אלון שני ועדי מאירי ידווחו לרשת ב' מבית המשפט. הפריצות לשידור יחלו בשעה שמונה. מהדורת החדשות של השעה תשע תקוצר, על מנת לאפשר שידור חי מבית המשפט בעת מתן גזר הדין. גולן יוכפז יגיש בגלי צה"ל מוסף מיוחד ביומן הבוקר של התחנה עם עדכונים מהשטח, ובשעה תשע יחל משדר של שלוש שעות של "מה בוער" עם רזי ברקאי והשופט בדימוס הרן פינשטיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully