וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה באמת שיר פרידה

אמילי גרינצווייג

21.3.2011 / 23:27

מוסף תרבות מעריב יסגר וגיליון שישי הקרוב יהיה, כך מסתמן, הגיליון האחרון. עורך המוסף, שי להב, עוזב את מעריב וההערכות הן כי גם מבקר הקולנוע המיתולוגי מאיר שניצר יזומן לשימוע

מוסף התרבות של העיתון מעריב ייסגר, גיליון יום שישי הקרוב יהיה הגיליון האחרון של המוסף. שראה אור לראשונה בסוף שנות התישעים ובין עורכיו היו גל אוחובסקי, גיא אסיף ושי גולדן. עורך המוסף בארבע השנים האחרונות, שי להב, יסיים את דרכו בעיתון. להב עבד במשך 12 שנים במעריב, והחל דרכו ככתב כל הזמן בירושלים ולאחר מכן ככתב תרבות מעריב וכן סגן עורך ועורך המוסף, שנקרא תקופה מסויימת "פרומו".

ההערכה היא כי גם מבקר הסרטים המיתולוגי של מעריב, מאיר שניצר, יוזמן לשימוע שלפני פיטורים. שניצר שב לאחרונה מיוון, שם סיקר את פסטיבל הסרטים בסלוניקי עבור העיתון.

ממעריב סירבו להתייחס לדברים. שי להב אמר בתגובה: "מעריב היה ביתי במשך 12 שנה ואני חב לו המון. כואב לי על המצב של מעריב ואני רוצה להאמין שהוא יחזיק מעמד אחרי הכל. באשר לי, במשך שנים מספרים לי שיש חיים אחרי מעריב והגיע הזמן לבחון את נכונות השמועות".

מאיר שניצר אמר בתגובה : "לא שמעתי מטוב עד רע. כך שמבחינתי אני עובד מעריב ואני ממשיך לעבוד כרגיל. אני מניח שמעריב הוא מעסיק מספיק שקול שלא מפטר אנשים דרך אנשים אחרים, מה שהיה בעידן השחור של אמנון דנקנר בו אנשי מעריב שמעו על פיטוריהם דרך כלי התקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully