וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלעד כהן מונה לסמנכ"ל הטכנולוגיות של וואלה!

וואלה! ברנז'ה

23.3.2011 / 16:36

כהן, ממקימי מחלקת הפיתוח של וואלה! יחליף בתפקידו את שרון ווייס שפורש לאחר 11 שנים בחברה ויעזוב ב-1 באוגוסט את התפקיד לאחר כ-4 שנים

אלעד כהן (36) הצטרף לוואלה! בשנת 2000 בתור מפתח אינטרנט. בהמשך מונה לראש צוות פיתוח ובארבע השנים האחרונות מכהן כמנהל מחלקת הפיתוח בחברה. במסגרת תפקידו האחרון היה אחראי להרחבתה של מחלקת הפיתוח של וואלה! והיה מעורב בפרויקטים כגון פיתוח מערכות ניהול התוכן המשמשות את כלל האתר, פיתוח שינויים רוחביים בעיצובי האתר, ועוד.

שרון ווייס (37), בעל תואר ראשון בהנדסת תוכנה, החל לעבוד בוואלה! לפני כ-11 שנים. בראשית דרכו, שימש כמתכנת במחלקת הפיתוח של החברה, בהמשך מונה לראש צוות במחלקה זו ולאחר מכן כיהן כמנהל פיתוח וכסמנכ"ל פיתוח. ווייס ימשיך לכהן בתפקידו עד סוף חודש יולי, אז יעבור לנהל את הפיתוח והטכנולוגיה של חברת הסטארט-אפ SEEKING ALPHA העוסקת בתחום הסיקור והניתוח של שוק ההון האמריקני והעולמי.

אילן ישועה, מנכ"ל וואלה! ברך את כהן על המינוי החדש ואמר כי ניסיונו הרב והידע המקצועי והמגוון שצבר לאורך תפקידיו השונים יתרמו רבות להמשך צמיחתה של וואלה!. "ברצוני להודות לשרון ווייס על עבודתו המסורה והמקצועית בחברה ולאחל לו הצלחה מלאה בהמשך דרכו", הוסיף ישועה.

אלעד כהן מסר: "התקופה שבה עבדתי לצידו של שרון היתה מעשירה ומלמדת. אני מאחל לו הצלחה בדרכו החדשה ומודה לחברה על האמון שנתנה בי". שרון ווייס מסר: "אחרי 11 שנים אינטנסיביות ומרתקות בוואלה!, אני ממשיך הלאה ובטוח שאלעד, מחליפי, יעשה עבודה נפלאה ויישמר את ההישגים שהגענו אליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully