וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנקנר: "מעריב לא ישרת מטרות פוליטיות, כלכליות, או עסקיות"

אמילי גרינצווייג

24.3.2011 / 17:37

עם אישור דירקטוריון דסק"ש את עסקת מעריב פנה נוחי דנקנר לעובדי העיתון: "המשיכו לשמור על האינטגריטי, על המקצועיות ועל העצמאות וחופש הדעה – כולל סיקור ביקורתי על קבוצת IDB"

"כדי למצב את אחזקותיה של IDB בתחום התקשורת חשבנו שנכון לרכוש לראשונה גם חברת תוכן איכותית ובעלת מעמד היסטורי כמעריב", כך מסר היום יו"ר הקבוצה נוחי דנקנר, עם אישור ההסכם ע"י דירקטוריון דסק"ש. עוד אמר דנקנר: "רכישה זו תאפשר לקבוצה להתמודד בתנאים שווים מול קבוצות תקשורת אחרות שכבר היום עשירות בתוכן".

אף שטרם הושלמה העסקה, וביצועה עדיין כפוף ומותנה במספר תנאים הכרחיים, יועבר כבר מחר סכום כספי שיאפשר את המשך תפקודו וקיומו של מעריב למשך מספר שבועות. דנקנר הוסיף: "עבורי זה אינו רק מהלך עסקי אלא גם מהלך חברתי-דמוקרטי אשר, כך אני מקווה, ירים תרומה חשובה לשיח הציבורי, לדמוקרטיה, לתחרותיות ולתרבות בישראל. עיתון מעריב, שאני רואה לנגד עיני, יהיה קודם כל עיתון ישראלי, ציוני ופטריוטי, עיתון שמחויב לשמירה על ערכי הדמוקרטיה, ובראשם שלטון החוק וחופש הביטוי, עיתון אשר ישים דגש מיוחד על רגישות חברתית, ועל יחס אנושי ושוויוני לכל אדם, עיתון שיהיה קשוב לרחשי לב הציבור ולקידום הגליל והנגב וכל יישובי הפריפריה.

"עיתון מעריב, שאני רואה לנגד עיני, יהיה עיתון איכותי, מקצועי ונטול פניות; עיתון שישמור מכל משמר על עצמאותם המחשבתית של עובדיו ועל האינטגריטי וחופש הבעת הדעה של העורכים, העיתונאים והכותבים בו. אם אכן תושלם העסקה ונקבל על עצמנו את ניהול העיתון, נפעל ליישום ערכים אלה בהגינות ובשקיפות מלאה. אנו נקפיד שהעיתון לא ישרת מטרות פוליטיות, או כלכליות, או עסקיות של אף אחד".

בסיום דבריו פונה דנקנר לעובדים: "אף שטרם הושלמה העסקה, לכל עיתונאי ועיתונאיות מעריב ומבקש: אנא המשיכו לשמור על האינטגריטי, על המקצועיות ועל העצמאות וחופש הבעת הדעה – כולל סיקור ביקורתי על קבוצת IDB והחברות הבנות שלה ועל מנהליה ובכיריה ואני בתוכם. הבראת העיתון הינה משימה לא קלה. האתגרים שבפנינו רבים וגדולים. אבל אנחנו מאמינים במעריב. אני משוכנע שהמהלכים שננקוט וביניהם חיזוק המבנה הפיננסי של העיתון וניהול מקצועי ביחד עם האנשים המצויינים של מעריב – יהפכו את מעריב לקבוצת מדיה תחרותית ומובילה לטובת קוראיה, עובדיה והציבור הישראלי כולו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully