וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריב אחים

אמילי גרינצוייג

26.3.2011 / 20:09

אין הפסקת אש, אפילו בגמר: קשת הערימה קשיים על כניסת צלם של ידיעות אחרונות למתחם גמר התכנית "האח הגדול", בעיתון החליטו לוותר. קשת בתגובה: "מספר המקומות לצלמים מוגבל"

סיבוב נוסף בקרב בין זכיינית ערוץ 2 קשת לעיתון ידיעות אחרונות. צלם העיתון שביקש לפנות ערב להיכנס למתחם גמר התכנית "האח הגדול" בנווה אילן זכה להתעלמות מצד מערך היח"צ של הזכיינית וכתוצאה מכך לא נשלח צלם מטעם ידיעות לגמר. מבדיקת וואלה! ברנז'ה עולה כי כלי תקשורת רבים שלחו צלמים לארוע ובפרט שלושת העיתונים: ישראל היום, מעריב והארץ.

בין ידיעות אחרונות לקשת שוררת בשנתיים האחרונות מתיחות, שעלתה על פני השטח עם שיתוף הפעולה בין הזכייני ובין העיתון ישראל היום ב-2009. בהמשך החליטה HOT, שנמצאת בבעלות חלקית של מו"ל ידיעות אחרונות, נוני מוזס, להוריד את ערוץ ביפ של קשת. לאחר מכן נפתחה חזית נוספת בין השתיים בעקבות פרסום כתבה אודות ערוץ 24 במוסף "7 לילות" של העיתון. ידיעה שגררה בין היתר מכתב של עורך הערוץ דאז, אורי סלעי למועצת הכבלים והלוויין ותלונה של הזכיינית למועצת העיתונות כנגד "7 לילות" על הפרת תקנון האתיקה, מכיוון שלטענת הזכיינית, מדובר בניצול דפי העיתון לניהול קרב מסחרי. מאוחר יותר המשיך המאבק בין השתיים עם פרסום תחקיר מעורר מחלוקת על שופט התוכנית מאסטר שף של הזכיינית, השף אייל שני, באותו מוסף, רגע לפני גמר הסדרה.

מקשת נמסר בתגובה: "מספר המקומות למתחם התקשורת מוגבל ונסגר מראש. הפניה מידיעות נעשתה בשלב מאוחר. עם זאת, איפשרנו לידיעות גישה לכל התמונות שיופקו מהשטח עבור מאקו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully