וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת הרשתות בפריים טיים: ויקי כנפו מול צביקה הדר

27.3.2011 / 15:14

ויקי קנפו, גיבורת האמהות היחידניות ממצפה רמון, תפרסם את רשת מגה מול צביקה הדר, הפרזנטור של שופרסל שרכשה את ברייק הזהב בגמר "האח הגדול"

רבוע כחול, מפעילת רשתות מגה, ניצלה את האירוע עתיר הרייטינג- גמר האח הגדול - כדי לירות את יריית הפתיחה במלחמה על כיסו של הצרכן בקניות לחג הפסח. בברייק הפרסומות הראשון של גמר התוכנית חשפה רבוע כחול את הפרזנטורית החדשה שלה לרשת הדיסקאונט שלה 'מגה בול' - ויקי קנפו - מנהיגת מאבק האמהות מטעם המשפחות החד הוריות שצעדה בצעדת מחאה ב-2003 נגד מהלך קיצוץ הקצבאות שיזם שר האוצר דאז בנימין נתניהו.

ב-2 ביולי 2003 יצאה קנפו לצעדת מחאה, מביתה שבמצפה רמון אל משרד האוצר בירושלים. את הדרך לירושלים עשתה כשהיא אוחזת בדגל ישראל. לאחר מסע של 205 קילומטר, שארך שבוע ושבמהלכו הצטרפו אליה אמהות יחידניות נוספות, הצטרפה למאהל מחאה באזור משרדי הממשלה בירושלים, ובכך העניקה למאהל זה פרסום ארצי.

לקראת הפסח יוצאות רשתות השיווק במלחמה על ליבו ועל כיסו של הצרכן כשכל רשת מנסה להראות כי היא הזולה יותר. מגה מקווה כי קנפו, שנחשבת ללוחמת צדק וכמייצגת את השכבות החלשות, תצליח לגרום לצרכנים להצביע ברגליים.

מגה רכשה שבעה ברייקים בגמר, ובכל פרסומת נראתה קנפו כשהיא משווה את מחירי רשת הדיסקאונט של רבוע כחול 'מגה בול' אל מול רשת הדיסקאונט של שופרסל 'שופרסל דיל', כל פעם בעיר אחרת - פתח תקווה, באר שבע, נתניה ועוד. הקמפיין, תחת הסלוגן "זעקת המחירים", יעלה בטלוויזיה, במודעות, באינטרנט - בהשקעה של כ-2 מיליון שקל.

מרבוע כחול נמסר כי ויקי קנפו הסבירה את הצטרפותה לקמפיין של רשת מגה כהמשך למאבק שניהלה יחד עם תושבי העיירה מצפה רמון כנגד חוסר התחרות והמונופול הקיים בעיירה: "בשנת 2007 החל מאבק נגד העלאת המחירים בסניף היחיד שפועל במצפה רמון, השייך לרשת שופרסל. תושבי העיירה החלו במאבק עממי נגד הרשת שהעלתה את המחירים במסגרת מיתוג מחדש של הסניף במצפה רמון".

בחודשים האחרונים החליטה רשת מגה בול להשתמש בפרזנטורים עממיים במקום בשירותיו של הפרזנטור הקבוע שלה ,אברי גלעד. בין היתר השתתפו בפרסומות האחרונות של הרשת יואב בלס, בעל דוכן הפלאפל מתל אביב, משפחת שטרית, שוקי מטבריה ועוד.
מרבוע כחול נמסר כי כל הפרזנטורים, לרבות ויקי כנפו, לא קיבלו שכר עבור השתתפותם בקמפיין מלבד "שכר סמלי עבור יום עבודה".

הבחירה של מגה בגמר האח הגדול לחשיפת הפרזנטורית הצליחה לגנוב את ההצגה למתחרתה שופרסל, רשת השיווק הגדולה בישראל, שרכשה את 'ברייק הזהב' בגמר בעבור כ?350 אלף שקל ל-60 שניות. הפרסומת של שופרסל, שצולמה במיוחד לספוט הזה, היא חלק מקמפיין פרסום חדש של שופרסל בכיכובו של צביקה הדר. במסגרת הקמפיין מסביר הדר לצופים את שיטת 1,000 הבודקים של שופרסל דיל המשווים מדי יום את מחיריהם של כ-5,000 מוצרים הנמכרים בשופרסל דיל למחירים אצל המתחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully