וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל הליך הפרישה ברשות השידור

אמילי גרינצווייג

28.3.2011 / 17:45

13 עובדים ברשות כבר חתמו על הסכם הפרישה, ובימים אלו החלו בהליך העזיבה. הפורשים במסגרת זו יקבלו תנאים מופחתים. עם המצא מקורות מימון לרפורמה, יושלמו תנאיהם

13 עובדים ברשות השידור כבר חתמו על הסכם הפרישה, ובימים אלו החלו בהליך עזיבת הרשות. מדובר על פרישה ראשונה של עובדים מתוך 15 העובדים להם אושרה פרישה מוקדמת, בטרם הוסדרו סופית מקורות המימון של הרפורמה ועל חשבון תקציב רשות השידור. הפורשים במסגרת זו יקבלו תנאים מופחתים כאשר עם המצא מקורות המימון לרפורמה, יושלמו תנאיהם. מרבית העובדים נמנים על דרג העיתונאים ברשות ורובם אף קרוב לגיל 65, שהוא גיל הפרישה.

משרד האוצר את הגדלת הקבוצה ב-15 עובדים נוספים, זאת לבקשתו של יו"ר אגודת העיתונאים, דני זקן, ונוכח התעניינותם של העובדים. אולם הדבר מותנה במציאת מקורות תקציביים נוספים למימון התחלת תהליך הפרישה. העובדים הפורשים הינם חלק מקבוצה של כ-680 עובדים אשר יפרשו מהרשות במסגרת הרפורמה. 600 מתוכם יעזבו בהליך פרישה מוקדמת או פיטורים.

הרשות אף שכרה את חברת הייעוץ בנפיט שתספק ייעוץ פנסיוני, השקעתי ותעסוקתי לעובדים המעוניינים בפרישה. החברה, שצפויה להתחיל השבוע בעבודתה.

ברשות השידור אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully