וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל מליס נבחר ליו"ר איגוד השיווק הישראלי

אמילי גרינצווייג

31.3.2011 / 12:40

כן נבחרו 14 חברי הנהלה חדשים, בינהם: רן גוראון, סמנכ"ל שיווק של בזק, עינת יוזנט- רביד, מנכ"ל טבעול ישראל וחגית קמין מנהלת אגף השיווק של פז

אייל מליס, מנכ"ל תשלובת החלב - קבוצת תנובה, נבחר ליו"ר החדש של איגוד השיווק הישראלי, באסיפה הכללית שנערכה אמש (רביעי). מליס, שנבחר לקדנציה בת ארבע שנים, משמש גם כיו"ר הדירקטוריון של החברות: בעמק טכנולוגיות, הרדוף, ותנובה ארצות הברית. בעבר כיהן כסמנכ"ל חוגלה קימברלי ומנהל חטיבת הנייר והמוצרים לבית, ומנהל חטיבת שרשרת האספקה.

כן נבחרו 14 חברי הנהלה חדשים: רן גוראון, סמנכ"ל שיווק של בזק, מיכל גולדמן, סמנכ"ל מנהלת חטיבת הדגנים והחטיפים ושירותי שיווק יוניליוור ישראל, אלי גידור, סמנכ"ל סחר ושיווק של שופרסל, אירית גילן, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי של נירלט, איתן זינגר, מנכ"ל חטיבת הצרכנות וראש מטה השיווק של קבוצת דפי זהב, מנכ"ל זאפ ו-rest, אבי זיתן, יועץ ומומחה לשיווק ואסטרטגיה ובעליה של זיתן יעוץ וניהול, עינת יוזנט- רביד, מנכ"ל טבעול ישראל, גלי ניר, סמנכ"ל שיווק של yes, טלי סקלר, ראש אגף שיווק של שירותי בריאות כללית, עינת פורטוגלי, סמנכ"ל שיווק ופרסום של FOX, רותי קלנר-עקרון, סמנכ"ל שיווק ומכירות דואר ישראל, חגית קמין מנהלת אגף השיווק של פז, דרור קציר, סמנכ"ל השיווק של סופר-פארם ואירית שפייזמן סמנכ"ל אסטרטגיה ותקשורת שיווקית של שטראוס ישראל.

במכתב ששלח הבוקר מליס לחברי האיגוד נכתב: "אנחנו ניצבים בפני סוגיית הצפייה הנידחת המשפיעה על כולנו. לנוכח ההשלכות המסחריות של הסוגיה פנינו לממונה על הגבלים עסקיים בבקשה לברר כיצד נוכל לפעול במסגרת האיגוד בנושא. לאיגוד השיווק יש כיום תשתיות ראויות בתחום ההדרכות וההכשרות בענף אותם נרצה להמשיך ולפתח על מנת להשיא את הערך עבורכם חברי האיגוד לצד משימות חשובות נוספות".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully