וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבי זרעיה יערוך את "היכל התהילה"

אמילי גרינצווייג

4.4.2011 / 16:44

תכנית הריאליטי של ערוץ 24 בה יתחרו זמרי עבר על הזכות לעשות קאמבק צפויה לעלות לאוויר בחודש מאי. לתכנית יתלוו מספר רצועות יומיות שישודרו בערוץ

שבי זרעיה מונה לתפקיד העורך הראשי של "היכל התהילה", פרוייקט הריאליטי המוזיקלי של ערוץ 24. הפרויקט צפוי לעלות לשידור באמצע מאי הקרוב. זרעיה שימש באחרונה גם כעורך ראשי ובמאי של הסדרה "חי בלה לה לנד" של yes שצולמה בלוס אנג'לס ושתעלה לשידור בקיץ הקרוב. כן יצר זרעיה עבור ערוץ 24 שתי עונות מצליחות של הסדרה "זמר חתונות".

בריאליטי "היכל התהילה" ישתתפו 12 זמרים מוכרים משנות ה-70, 80 וה-90, אשר יתכנסו תחת קורת גג אחת למשך חודש. במסגרת התוכנית יתחרו המשתתפים במשימות מוזיקליות שונות, יבצעו גרסאות כיסוי ללהיטים שהפכו לנכסי צאן ברזל במוזיקה הישראלית, יעבדו על שירים חדשים ויארחו זמרים צעירים למפגשי דורות.

הצילומים יארכו כחודש וחצי וישודרו מבית "האח הגדול". זאת ככל הנראה בגלל האבזור של המצלמות והיכולת לתעד בכמה מקומות בו זמנית. כיוון שהשידור מהבית יהיה ברוב שעות היממה בערוץ המוסיקה, יחולק השידור לרצועות שידור, כאשר לוואלה! ברנז'ה נודע כי אלירז שדה עשוי להגיש את אחת הרצועות .

מערוץ 24 אישרו את הפרטים ומסרו :"בימים אלו אנו נמצאים בעיצומם של חיפושים. לכשייסגר נעדכן באופן מסודר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully