וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

yes השיקה אפליקציית אייפד

אמילי גרינצווייג

4.4.2011 / 19:08

משתמשי האפליקציה יוכלו לצפות במגוון תכני החברה בחינם גם בפורמט HD, זאת בנוסף ליישומים שונים כמו בניית לוח שידורים פרסונאלי, הזמנת הקלטות ותזכורות וצפייה בקדימונים

yes השיקה היום את אפליקציית אייפד. משתמשי האפליקציה יוכלו לצפות במגוון תכני החברה גם בפורמט HD, זאת בנוסף ליישומים שונים כמו בניית לוח שידורים פרסונאלי, הזמנת הקלטות ותזכורות וצפייה בקדימונים. בנוסף תאפשר האפליקצייה שילוב של הרשתות החברתיות באופן שיאפשר למשתמשים לנהל שיחות סביב התכנים בזמן הצפייה. כרגע לא יגבה תשלום עבור התכנים וגם תוכן נוסף שתזמין החברה עבורה לקוחותיה יוצע בחינם.

האפליקציה הינה פיתוח משותף של yes וחברת Unicell ומהווה המשך ישיר לעבודות הפיתוח לשדרוג חוויית המשתמש עם מוצרים כגון yesMobile ב-iPHONE ושירות הזמנת הקלטה ב SMS. האפליקציה מוצעת להורדה בחינם ב-app store של apple.

חברת HOT השיקה לפני כחודש את אפליקציית ה-HOTVOD לאייפד. לצד תכני החברה המוצעים בחינם, מוצעים גם תכנים לצפיה בתשלום נפרד עבור כל פרק.

גלי ניר, סמנכ"ל השיווק של yes מסרה: "מוצרי הTablet מביאים עימם מהפכה בהרגלי הצפייה בבית ומחוצה לו והופכים את חוויית הצפייה הקולקטיבית לאישית יותר.
במסגרת מאמצינו לספק ללקוחותינו את חוויית הצפייה המתקדמת ביותר הן על מסך הטלוויזיה והן על גבי פלטפורמות חדשות, חשוב לנו להמשיך ולהוביל מהפכה זו באיכות הטובה והמתקדמת ביותר. אני בטוחה כי השילוב של התכנים המובילים, איכות השידור הגבוה והיישומים הרבים באפליקציה יעניקו למשתמשים ערך מוסף בחוויית הצפייה".





  • עוד באותו נושא:
  • yes
  • גלי ניר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully