וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלפלים ליצוא

אמילי גרינצווייג

5.4.2011 / 15:41

במסגרת יום המודעות הבינלאומי לאוטיזם המצויין באו"ם, תקיים המשלחת הישראלית הקרנה של שני פרקים של הסדרה "פלפלים צהובים", בהשתתפות היוצרת קרן מרגלית

משלחת ישראל לאו"ם תקרין ביום חמישי שני פרקים של הסדרה "פלפלים צהובים", של זכיינית ערוץ 2 קשת, במסגרת יום המודעות הבינלאומי לאוטיזם המצויין באו"ם. במסגרת האירועים, יזמה המשלחת, זו השנה השלישית ברציפות, ערב מיוחד שיוקדש לנושא.

באירוע צפויים להשתתף עשרות שגרירים ודיפלומטים מרחבי העולם, המזכירות הבכירה של האו"ם ונציגי ארגונים בינלאומיים מובילים בתחום הטיפול באוטיזם. בערב יישאו דברים, שגריר ישראל לאו"ם, מירון ראובן, נציג מזכ"ל האו"ם ותתקיים שיחה עם יוצרת ובימאית הסדרה קרן מרגלית, אם לילד אוטיסט.

"אני גאה להיות נציג של מדינת ישראל, המובילה את אירועי יום האוטיזם באו"ם", אמר שגריר ישראל לאו"ם, מירון ראובן. גם בקשת מרוצים מהבחירה ומהזכיינית נמסר: "פלפלים צהובים מעידה על כוחה של הטלוויזיה להעלות נושאים חשובים על סדר היום הציבורי, להציג מציאות מורכבת של אוכלוסיות ייחודיות ולעשות זאת ברגישות ובאופן שיהיה נגיש לכלל הצופים. אני גאה שיצירה, שקשת העניקה לה בית חם, מייצגת את ישראל בעולם ובטוח כי קרן מרגלית הינה הבחירה הטובה ביותר לעיסוק בנושא חשוב זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully