וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברי האקדמיה, אנחנו פונים אל הלב שלכם

אמילי גרינצווייג

5.4.2011 / 17:20

כמדי שנה מגייסות HOT ו-yes את מיטב הכוחות היצירתיים על מנת לשדל את חברי האקדמיה לטלוויזיה לבחור בהפקות שלהן בטקס השנתי. בסוף, אגב, פינס זוכה

יח"צ - חד פעמי

.

HOT ו-yes פונות גם השנה לחברי האקדמיה לטלוויזיה וקולנוע בדרכים יצירתיות לקראת טקס פרסי האקדמיה השנתי. חברת הלווין שלחה אל חברי האקדמיה את אבי משולם (דביר בנדק) מנהל "המשרד". מ-HOT נשלח אל חברי האקדמיה מארז DVD ובו פרקים מהפקות המקור של החברה המתמודדות השנה על פרסים. אל המארז צורף אלבום תמונות שצולמו מאחורי הקלעים של ההפקות וטקסטים אישיים שכתבו יוצרי ההפקות השונים.

רני בלייר, יוצר הדרמה "אדמה" כתב: "...מצאתי את עצמי שוב חוזר אל אדמת ילדותי, חבל ארץ פרוע, רדוף קריאות “צבע אדום" ,קסמים, חקלאות בהישרדות, משקים ענקיים שקרסו, גניבות חקלאיות של כנופיות בדואים במאות אלפי שקלים, פרוטקשן, משטרה שלא מתפקדת, פליטים מארתריה ומדרפור שחותכים את גדרות הגבול מדי לילה, מאות של עובדים תאילנדים שמספקים את כוח העבודה הזול, ואנרכיה בכל פינה, אנרכיה המזמינה אנשי הון אפור להלוות כספים בריבית גבוהה, להשקיע ולפתח פרויקטים חקלאיים שיכבסו את היורו המזומן ממועדוני הקזינו ברומניה לשקלים חוקיים...".

דורון צברי, יוצר "מחוברים" כתב: "...בבסיס העשייה של מחוברים, עמדה מילה פשוטה בשם אמון. הגברים שצילמו את עצמם ואת חייהם נתנו בנו, היוצרים, אמון שנספר את הסיפור שלהם בהגינות וביושר. אנחנו נתנו בהם אמון כשנתנו להם, מראש, את זכות הווטו. לא הייתה בסדרה סצנה שלא נצפתה ואושרה מראש על ידי מי שצילם אותה. האמון,כמו הסיכון, הוא הדדי. הסיכון חשוב. יצירה שהולכת על בטוח בשבילים המוכרים ואין בה סיכון אמיתי, היא חסרת ערך אמנותי. ברוכים הבאים אל המוכר והידוע". טקסטים אישיים כתבו גם דרור סבו, דרור נובלמן, רשף לוי רוני קובן ורוגל אלפר.







טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully