וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

RGE תתמודד במכרז על ערוץ החדשות הייעודי

אמילי גרינצווייג

5.4.2011 / 22:10

מנכ"ל ערוץ הספורט אבי בר יוביל את הקבוצה במכרז, שצפוי להתפרסם בחודשים הקרובים. הערוץ צפוי להיות חלק מחבילת השידורים הדיגיטלית, דבר המגביר את התכנותו הכלכלית

קבוצת RGE תתמודד במכרז על ערוץ החדשות הייעודי. מנכ"ל ערוץ הספורט, אבי בר, יוביל את הקבוצה במכרז. קבוצת RGE נמצאת בבעלותם של אביב גלעד, אודי רקנאטי ולן בלווטניק, וכוללת את ערוץ הספורט וערוצי נגה תקשורת.

גלעדי הוא בעל מניות בזכיינית ערוץ 2 רשת. על פי חוקי הבעלויות הצולבות חברות החדשות של ערוצים 2 ו-10 לא יוכלו לגשת למכרז, אך בעלי המניות של הזכייניות, שאינם בעלי השליטה בחברה, יוכלו להיות שותפים בערוץ החדשות במגבלות מסויימות.

המכרז על ערוץ החדשות הייעודי טרם התפרסם, והוא צפוי לצאת בחודשים הקרובים. מדובר במכרז שני, לאחר שבמהלך שנת 2000 פורסם המכרז הראשון בו זכתה חברת חדשות ישראל. עם זאת, רישיונה של הקבוצה נשלל על ידי מועצת הכבלים והלוויין מכיוון שלא החלה בשידוריה בהתאם לקבוע ברישיון.

באחרונה חלה התעניינות גוברת בערוצים הייעודיים זאת ככל הנראה בגלל ההחלטה על הרחבת מערך ה-DTT , כך שיכללו בו ערוצים אלה, החלטה שהגבירה את התכנותם הכלכלית של הערוצים. לפני כשנה פנתה המועצה לגלעד עדין שימש כיועץ המועצה למכרז, והוא מסיים בימים אלו את איפיון התוכן של המכרז, במטרה להתאים את המכרז הישן לתנאים שהשתנו בשוק התקשורת והטלוויזיה.

ניצן חן, יו"ר מועצת הכבלים והלוויין אמר בתגובה:"טרם יצא המכרז לערוץ החדשות ולפיכך אין טעם לדון בתנאי המכרז. אך אין ספק כי לאחרונה גוברת ההתעניינות במכרזים בערוצים הייעודים בכלל ובחדשות בפרט. המועצה והצוות המקצועי שלה פועלים במלוא המרץ על מנת שמסך הטלוויזיה הרב ערוצית ישתבח עם כל חמשת הערוצים הייעודיים שנקבע כי יש להם חשיבות ציבורית".

מקבוצת RGE אישרו את דבר השתתפותם במכרז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully