וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם אין לחם, תצפו בטלוויזיה

אמילי גרינצווייג

6.4.2011 / 13:38

HOT ו-yes יאפשרו במשך חג הפסח צפייה חינם בחלק מתכניהן. תכנים לצעירים של שתי הפלטפורמות יהיו פתוחים בחינם בקטגוריות ב-VOD

HOT ו-yes יאפשרו במשך חג הפסח צפייה חינם בחלק מתכניהן. HOT תמשיך, זו השנה השישית, לפתוח את קטגוריית HOT VOD YOUNG לצפייה חופשית במהלך החופשה. הקטגוריה תהיה פתוחה החל ממחר, 7 באפריל ועד ה-26 באפריל. התכנים ירוכזו בקטגוריית "פסח חינם ב-Young " ויכללו בין היתר את "ספר לי סיפור - אגדות" בדיבובם של גילה אלמגור ומשי קלינשטיין. ב-HOT מעריכים כי גם השנה יירשמו מיליוני הזמנות לתכני הקטגוריה. בשנה שעברה נרשמו כ- 7 מיליון הזמנות של תכנים, המיועדים לילדים, במהלך חופשת החג.

YES החליטה השנה להוסיף תכנים שישודרו בחינם מערוצי ניקולודיאון, ניק ג'וניוק, דיסני, הופ ערוץ הילדים ועוד, וכוללים בין היתר, פרקים של "האנה מונטנה", "סברינה" ו"ארתור". גם קטגוריית "פסח של הרפתקאות" ב- VOD, שתעלה החל ממחר ותכלול תכנים כגון "פלונטר", "מסביב לעולם ב-50 שנה", "דוב דוב והירח", "הארי פוטר", "שודדי הקריביים" ו"המסע המופלא". במסגרת הקטגוריה יוכלו הצופים להשתתף בחיפוש האפיקומן של דן חמיצר אשר יחל ב-14 באפריל ויסתיים ב-25 באפריל, ולזכות בטיסה וחופשה ביורודיסני.



  • עוד באותו נושא:
  • yes
  • HOT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully