וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר תורג'מן מונה למנהל ערוץ הספורט

אמילי גרינצווייג

6.4.2011 / 16:46

במסגרת שינוי במבנה קבוצת RGE ואיחוד תפעולי של ערוצי החברה מונה סמנכ"ל התוכן של ערוץ הספורט למנהל הערוץ. אבי בר יוביל את הקבוצה במכרז לערוץ החדשות היעודי

שינויים פרסונלים בקבוצת RGE: במסגרת השלמת המעבר של ערוצי הקבוצה להרצליה, מהלך שכלל גם איחוד תפעולי מלא של הערוצים, מונה סמנכ"ל התוכן של ערוץ הספורט, תומר תורג'מן, למנהל ערוץ הספורט. מנכ"ל נגה תקשורת, אור רם, ישמש כמנהל ערוצי הקבוצה.

תורג'מן, 38, שימש עד כה כמנהל התכניות של הערוץ. במסגרת תפקידו היה אמון על פיתוח התוכן בערוץ וכן על ניהול לוח השידורים. תורגמן מילא מספר תפקידי מפתח בערוץ הספורט ביניהם: עורך אולפן ליגת האלופות ומנהלת מחלקת השידורים של הערוץ. אור רם ינהל את כל ערוצי הקבוצה הכוללים את ערוצי נגה תקשורת ואת ערוץ הספורט. אור רם נמצא בנגה תקשורת כשמונה שנים.

RGE הודיעה אתמול כי תתמודד במכרז לערוץ החדשות שאמור להתפרסם בחודשים הקרובים. עוד הודיעה הקבוצה על הצטרפותו של מנכ"ל הערוץ, אבי בר, לדירקטוריון והובלת הקבוצה בהתמודדות על המכרז.

קבוצת RGE בבעלות משפחת רקנאטי, אביב גלעדי ולן בלבטניק מחזיקה בערוצי נגה תקשורת, הכוללים את ערוץ הילדים, ערוץ לוגי וערוץ 8, ובערוצי הספורט הכוללים את ספורט5, ספורט5+, LIVE5+, GOLD5+ וספורט 5 HD.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully