וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר ביפ הושק בהשקעה של שני מיליון שקלים

אמילי גרינצווייג

10.4.2011 / 12:57

בימים אלו משקיעים בביפ בעשר סדרות אינטרנט קומיות חדשות, ביניהן: סדרות אינטרנט של יובל שגב, גיל קופטש, אייל בי, סדרת אנימציה של היוצרים של אחמד וסלים ועוד

ביפ השיק אתר אינטרנט חדש בהשקעה של שני מיליון שקל. האתר יהווה ערוץ שידור אינטרנט, שיכלול את מיטב התוכניות של הערוץ, בכללן תוכניות ישנות וחדשות. האתר יכלול גם סרטונים מקוריים של יוצרים עצמאיים אשר ילוו על ידי צוות ביפ, שישקיע בהפקה ובתוכן. יוצרי היצירות הטובות ביותר יזכו לחוזה פיתוח לתכנית. באתר יופיע מקבץ קטעים מצחיקים המופצים ברשת ביניהם מערכונים מהעולם, סדרות אינטרנט חדשות וקטעים מתכניות אירוח בינלאומיות. כן יועלו לאתר קטעי וידאו וסטנד אפ בלעדיים.

בימים אלו משקיעים בביפ בעשר סדרות אינטרנט קומיות חדשות, ביניהן: סדרות אינטרנט של יובל שגב, גיל קופטש, אייל בי, סדרת אנימציה של היוצרים של אחמד וסלים ועוד.

במקביל לאתר ישודרו התכנים גם באפליקציית ביפ לאייפון ובעתיד הקרוב תושק גם אפליקציית יעודית לאייפד. מאז הוסר הערוץ מפלטפורמת HOT, הפך הערוץ לחברת הפקה ופיתוח תוכן עצמאית ובינואר האחרון החל לשדר את רצועת "לילה ביפ" בימי שישי בקשת. במסגרת הרצועה משודרות בין היתר "מצעד הביפ" עם ליטל רוזנצוייג, המציגה את הקטעים הקומיים הכי טובים ברשת, תכנית המערכונים "המעבדה", שידור חוזר של תכנית פאנל היחסים הנשית "משתגידי" במקביל נכנס ביפ גם לעולם הסטנד אפ, ומחזיק בשותפות עם האמרגן דורון פרידמן את מועדון "הביפ קומדי בר" בלונדון מיניסטור בתל אביב. ביפ משדר כבר היום, גם על המסך וגם באתר, ערבי סטנד אפ מהמועדון, עם מיטב הסטנדאפיסטים שפועלים כיום, ובעתיד הקרוב ישודרו מהמועדון גם הופעות סטנד אפ בשידור חי.

העורך הראשי של ביפ יובל נתן מסר: "מטרת העל של ביפ הייתה ונשארה: גילוי ופיתוח יוצרים ויצירה קומית מקורית, עצמאית ופורצת גבולות. 100 ימים אחרי שהתחלנו לפעול באופן עצמאי, ללא הערוץ ב-HOT, אנו שמחים לראות שכמות העשייה והיצירה הוכפלה, הן במספר תכניות והן בתקציבי הפקה, ושמספר הצופים שלנו, בכל הפלטפורמות, גדל דרמטית. אין לי ספק שהאתר החדש, יחזק עוד יותר את המותג ואת הקשר של ביפ לקהל הטבעי שלו, שמבחינתו האינטרנט הוא שטח המחיה הבסיסי, אפילו יותר מטלוויזיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully