וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא הכל אחלה

אמילי גרינצווייג

10.4.2011 / 13:10

בערוץ 24 נכנסים לכוננות ספיגה בעקבות אישור המועצה לשידורי כבלים ולווין את עלייתו של הערוץ הים תיכוני. מנהלת הערוץ במכתב לעובדים: "העתיד לוט בערפל"

"עלייתו של ערוץ אחלה, אשר אין עליו כל מגבלת תוכן או מחויבות כלשהי, one click away, בד בבד עם העתקת מקומו של "mtv ישראל" לאפיק 26, הוא שילוב הרסני לערוץ שלנו" כך כתבה רוית אלמוג, מנהלת ערוץ 24, במכתב שהעבירה לעובדי הערוץ.

דבריה של אלמוג נכתבו בעקבות החלטת מועצת הכבלים והלווין, מיום ראשון האחרון, לאשר את העלאת הערוץ הים תיכוני באפיק 25. הערוץ בניהולם של בני מנשה ויואב גרוס (חברת ניהול פלוס), בשיתוף עם אבי גואטה ובהפקת זכיינית ערוץ 2 רשת, צפוי לעלות בחודשי הקיץ. אלמוג מציינת במכתב גם את החלטת המועצה לבטל, לאחר שנתיים בהן הדבר הותר, את האפשרות לשדר תוכניות לייף סטייל בערוץ 24, בהיקף של 5%.

"לצערי, אני לא יכולה להרגיע את החששות, שאני שומעת מכל עבר. הייתי שמחה להגיד לכם ש'יהיה בסדר', אבל אני לא יכולה. למרות ההישגים שלנו, בזכות העבודה הקשה שלכם, זו אינה תקופה קלה לערוץ והעתיד לוט בערפל" כותבת אלמוג ומוסיפה " הצלחתנו המשותפת בשנה האחרונה, אינה מכסה על הפסדים כבדים, של עשרות מילוני שקלים, שאנו סוחבים משנים קודמות. בעלי המניות הבטיחו לי, כי הם ידונו בימים הקרובים בעתיד הערוץ ויקבלו ההחלטות. אני מבטיחה לכולכם, כי גם אם ההחלטות תהיינה קשות, אעדכן ברגע שאדע לאן פנינו מועדות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully