וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת תשדר את זוכה האוסקר התיעודי "כבר לא זרים"

אמילי גרינצווייג

10.4.2011 / 14:40

הסכום שהושקע ברכישת זכויות השידור של הסרט, 80 אלף שקלים, יועבר על ידי יוצריו, קארן גודמן וקירק סיימון, כתרומה לבית הספר ביאליק רוגוזין

הסרט התיעודי "כבר לא זרים" על בית הספר ביאליק רוגוזין, בו לומדים ילדים העובדים הזרים, זוכה פרס האוסקר התיעודי לשנת 2011, ישודר בשידור בכורה עולמי ברשת במוצאי חג הפסח 26 באפריל. הזכיינית, יחד עם יוצרי הסרט קארן גודמן וקירק סיימון, יתרמו את הסכום עבור רכישת זכויות השידור, בסך של כ-80 אלף שקל, לבית הספר. גם רשת HBO האמריקאית רכשה לשידור את הסרט שישודר בארצות הברית בחודש ספטמבר הקרוב.

הסרט מתאר את הווי החיים בבית הספר ביאליק רוגוזין, בו לומדים מאות ילדים בני עשרות לאומים שונים, תוך התמקדות בשלוש דמויות - מוחמד בן ה 16,אסתר בת ה- 9 ויוהאנס בן ה – 12 אשר נאלצו לברוח מדרפור, דרום אפריקה ואריתריאה, ומלווה במשך יותר משנה את דרכם בהשתלבות בקהילה המקומית בדרום תל אביב, תוך ניסיון להתגבר על חוויות העבר והאיום המתמיד של גירוש מישראל.

קארן גודמן וקירק סיימון יצרו במהלך שנות הקריירה הקולנועית המשותפת, מעל 20 סרטים דוקומנטריים וזכו בשני פרסי אמי ופרסים מפסטיבלים בינלאומיים בארצות הברית ובמקומות אחרים בעולם.

  • עוד באותו נושא:
  • רשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully