וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופ קטנטנים

אמילי גרינצווייג

10.4.2011 / 15:45

ערוץ ONE ישדר את גמרי גביע המדינה לילדים, נערים ונערות. בשנים האחרונות שידר ערוץ הספורט את המשחקים. איגוד הכדורסל: "הדבר יתן חשיפה משמעותית יותר למפעלים הצעירים"

ערוץ ONE ישדר את גמרי גביע המדינה לילדים, נערים ונערות. מדובר ביומיים בהם יערכו משחקי הגמר של הליגות הצעירות, לנשים ולגברים. בשנים האחרונות שידר ערוץ הספורט את המשחקים, אך השנה כאמור ישודרו כלל הגמרים בערוץ ONE. גמר הגביע לנערים בין מכבי תל אביב לגלבוע מעיינות ישודר מחר (ב') בשעה 16:45. לאחר מכן ב-19:20 ישודר גמר גביע הנוער בין גליל עליון ומכבי תל אביב.

גמר גביע נערות א' בין גליל עליון ואליצור חולון ישודר ביום שלישי בשעה 16:45, בשעה 22:00 ישודר גמר גביע נערות ב' בין עמק יזרעאל ורעננה בשידור דחוי. את המשחקים ישדר שרון ניסים וטל נתן, עוזר מאמן נבחרת ישראל לנשים, ישמש כפרשן.

אודי מילנר מנכ"ל ONE מסר: " אנו גאים לשדר את משחקי גמר גביע המדינה לנערים, נוער ונערות ובטוחים שהצופים, מכל הגילאים, יהנו מחוויית כדורסל אדירה. מדובר בימי חג למשפחת הכדורסל הישראלי".

מאיגוד הכדורסל נמסר: "השנה בפעם הראשונה ישודרו כלל המשחקים, וזאת לאחר שב-ONE לקחו על עצמם, לבקשתנו, לשדר את כל המשחקים. הדבר יתן חשיפה משמעותית יותר למפעלים הצעירים. אנו שמחים שהם הרימו את הכפפה ומצבעים את יום השידורים הארוך הזה"

  • עוד באותו נושא:
  • one

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully