וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלוצקי שוקל להתמודד במכרז ערוץ החדשות

אמילי גרינצווייג

11.4.2011 / 13:47

המכרז צפוי להתפרסם בתקופה הקרובה. חיים סלוצקי: ”אנו שוקלים ברצינות את העניין. ומחכים שיפרסמו את הכללים”. עוד יתמודדו: קבוצת RGE ועל פי ההערכות גם קודה תקשורת

סלוצקי אפיקי תקשורת שוקלת התמודדות במכרז על ערוץ החדשות הייעודי. בחברה, המפעילה בין היתר את ערוץ הבידור, טרם הוחלט אם ההתמודדות תהיה במסגרת עצמאית או על ידי הצטרפות לקבוצה אחרת שתתמודד.המכרז על ערוץ החדשות הייעודי טרם התפרסם, והוא צפוי לצאת בחודשים הקרובים.

חיים סלוצקי, בעלי החברה, אמר בתגובה: "אנו שוקלים ברצינות את העניין. ומחכים שיפרסמו את כללי המכרז תנאיו ומגבלותיו ואז נקבל את ההחלטה הסופית האם להצטרף לקבוצה או לבנות קבוצה חדשה"

במכרז תתמודד קבוצת RGE, הנמצאת בבעלותם של אביב גלעדי, אודי רקנאטי ולן בלווטניק, שהודיעה באחרונה על כוונתה להתמודד במכרז. ומתמודדת נוספת תהיה על פי ההערכות קודה תקשורת של רם לנדס המפיקה את המהדורות המקומיות עבור HOT.

מדובר במכרז שני, לאחר שבמהלך שנת 2000 פורסם המכרז הראשון בו זכתה חברת חדשות ישראל. עם זאת, רישיונה של הקבוצה נשלל על ידי מועצת הכבלים והלוויין מכיוון שלא החלה בשידוריה בהתאם לקבוע ברישיון. לפני כשנה פנתה המועצה לגלעד עדין שימש כיועץ המועצה למכרז, והוא מסיים בימים אלו את איפיון התוכן של המכרז, במטרה להתאים את המכרז הישן לתנאים שהשתנו בשוק התקשורת והטלוויזיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully