וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל כללי הטקס

אמילי גרינצווייג

11.4.2011 / 14:20

מליאת רשות השידור אישרה נוהל לחדש לשידור טקסים בערוץ 1. לא יועברו טקסים בשידור חי , למעט טקסים בעלי אופי ממלכתי, ויוקפד כי בטקסים יהיו אלמנטים טלוויזיוניים

מליאת רשות השידור אישרה פה אחד את נוהל שידור טקסים ואירועים. יו"ר הרשות אמיר גילת ציין בפני חברי המליאה כי בשל היעדר מדיניות עד כה, נוצר מצב שבו תנועות ועמותות שפונות לרשות השידור זוכות לשידור טקסים שהן מקיימות, ואילו אחרים, שאינם פונים, אינם זוכים לחשיפה זו, וכי מצב זה לא יוכל להימשך.

עוד הדגיש יו"ר הרשות כי לעתים שודרו טקסים נטולי אלמנטים טלוויזיוניים שאינם עומדים בדרישות השידור בטלוויזיה. על פי הנוהל החדש, ככלל אין לשדר טקסים ואירועים אחרים בשידור חי, החלטה על שידור חי או מוקלט מלא של טקס שלא במסגרת חדשותית תתקבל רק בתנאים האלה: תוגש חוות דעתם של אנשי המקצוע בטלוויזיה וברדיו, האירוע פונה לקהל יעד רחב ומעורר עניין רב, האירוע בעל חשיבות מיוחדת ומיועד לקהל רחב, וההחלטה על שידור הטקס תתקבל 90 יום לפני השידור.

את ההחלטה על השידור יקבלו מנהלי המדיה ומנכ"ל הרשות, ושיבוץ האירוע בלוח השידורים יהיה כפוף לאישורו בוועדת התוכן של המליאה. זאת למעט טקסים ממלכתיים שלגביהם התגבשה מסורת של שידורים ועל כן אלו ימשיכו וישודרו בשידור חי או מוקלט, ויוקפד שיהיו בהם אלמנטים רדיופוניים וטלוויזיוניים. ביניהם: עצרת הפתיחה של אירועי יום הזיכרון לשואה ולגבורה מיד ושם, טקס פתיחת יום הזיכרון לחללי צה"ל מרחבת הכותל, טקס הדלקת המשואות מהר הרצל, הטקס הממלכתי ליום איחוד ירושלים וטקס האזכרה הממלכתי לחללי פעולות האיבה בארץ ובחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully