וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוברי המשרדים הממשלתיים יפגשו עם נציגי מערכות התקשורת

אמילי גרינצווייג

13.4.2011 / 13:17

המפגש הראשון בסדרה, שיזמה לשכת העיתונות הממשלתית, התקיים באולפני קול ישראל בערבית. אורן הלמן: "בכוונתו לחזק את הקשר בין התקשורת לבין הדוברים"

לשכת העיתונות הממשלתית פותחת בסדרת מפגשים וימי עיון לדוברי גופים ממשלתיים עם התקשורת הישראלית והזרה. במסגרת זו התקיים אתמול סיור של דוברי משרדי הממשלה והחברות הממשלתיות לאולפני קול ישראל בערבית, בירושלים. ובו נערכה היכרות בין הדוברים לבין הכתבים והמערכת של קול ישראל בערבית.

ראש לשכת העיתונות הממשלתית, אורן הלמן, כתב לדוברים: "אחד הנושאים שהיה על סדר היום הוא חוסר ההתייחסות וחוסר המודעות של דוברי הממשלה ומשרדי הממשלה למגזר הערבי בכלל ולתקשורת בשפה הערבית בפרט. יש לציין כי הרדיו מהווה אמצעי קשר לכ-20 אחוזים מתושבי מדינת ישראל וחשוב כי יהיה שימוש בכלי זה". עוד כתב הלמן כי בכוונתו לסייע ככל הנדרש לחיזור הקשר בין משרדי הממשלה וקול ישראל בערבית.

אורן הלמן אמר לוואלה! ברנז'ה :"זהו סיור אחד מתוך סדרה של סיורים וימי עיון שאנחנו בלשכה נקיים לדוברי המשרדים וגופים ממשלתיים נוספים. בכוונתו לחזק את הקשר בין התקשורת לבין הדוברים ואני גאה על כך שהתחלנו את הסדרה בקול ישראל בערבית ולו בשל הסימליות שבדבר".

יאסר עטילה, ממלא מקום מנהל קול ישראל בערבית אמר:"המפגש בא על מנת ליצור לא רק היכרות ומפגש בלתי אמצעי בין הדוברים ועובדי הרדיו, אלא על מנת ליצור כר פורה שיצמיח שיתוף פעולה מקצועי בעתיד ויחזק את הקשרים בין אותם דוברי משרדים לעובדינו על מנת שהתקשורת תלך ותשתבח.לצערי, לא כולם במשרדי הממשלה השונים יודעים ומודעים לחשיבות הרדיו בערבית ולשידורינו. דווקא בימים אלו, כאשר ישראל ניצבת בתוך מערבולת של המתרחש בעולם הערבי, והדבר יכול להשליך על אזרחי ישראל שאינם יהודים, יש לכך חשיבות גבוהה במיוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully