וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות השניה תבחר מחר דירקטורים לחברות החדשות

אמילי גרינצווייג

13.4.2011 / 13:30

ועדת טלוויזיה מורחבת תבחר ארבעה דירקטורים לחברת החדשות של ערוץ 2 ושלושה דירקטורים לחדשות 10. עידית צ'רנוביץ' מונתה לסמנכ"ל רדיו ברשות

וועדת הטלוויזיה המורחבת של מועצת הרשות השניה תבחר מחר את חברי דירקטוריון חברות החדשות. הוועדה תבחר שבעה חברים, מתוכם ארבעה לדירקטוריון חברת חדשות 2, בהם יבחר גם יו"ר לדירקטוריון, ושלושה יבחרו לדירקטוריון חדשות 10, גם מתוכם יבחר יו"ר. ההחלטה תובא לאישור מועצת הרשות השניה.

הוועדה תקבל לידיה רשימה של כ-20 מועמדים סופיים, מהם תבצע את הבחירה. זאת לאחר שבתחילת הדרך הגישו כ-120 אישים מעולם התקשורת, העסקים, המשפט והאקדמיה את מועמדותם לתפקיד. מועצת הרשות השניה החליטה לאחרונה להוסיף את שמו של יו"ר דירקטוריון חדשות 2, יהודה לנקרי, לרשימת המועמדים הסופיים. זאת לאחר שהביע את רצונו להמשיך לכהונה נוספת ולאחר קיום שימוע בנושא.

יעקב שחם, יו"ר הוועדה מסר בתגובה : "כל המועמדים הם ראויים ובעלי יכולות גבוהות כך שאין לי ספק שאלה שייבחרו ימלאו את תפקידם על הצד הטוב ביותר. המחויבות היחידה שתהיה להם היא זו הציבורית".

הועדה המורחבת שתבחר את הדירקטורים כוללת את חברי וועדת הטלוויזיה, יעקב שחם העומד בראש הוועדה, אייל מלובן, דליה זליקוביץ', יוכי פלר, ד"ר מיכל שפירא, ד"ר מירב אלוש לברון אליהם מתווסף יו"ר הרשות, ד"ר אילן אבישר וכן שלושה יו"ר של ועדות – אייל דה פאו, רונית אנטלר וד"ר עליזה לביא.

בתוך כך מונתה עידית צ'רוניביץ' לסמנכ"ל הרדיו של הרשות השניה, זאת לאחר שזכתה במכרז על התפקיד. צרנוביץ' שימשה בתפקיד בשנה האחרונה לאחר שמונתה על ידי מועצת הרשות, כמינוי בפועל. קודם לכן שימשה צ'רנוביץ' כראש תחום הרדיו ברשות. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, לפני כחודש וחצי פירסמה הרשות מכרז לתפקיד זאת מכיוון שעל פי תקנות שירות המדינה נהוג לצאת במכרז לתפקיד לאחר שנה של מינוי בפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully